dramatik
Trådstartare
Inatt såg jag en typ dokumentär om såna som ordnar hundslagsmål och föder upp kamphundar.
Fy vad sjukt säger jag bara.
Man fick även se hundar slåss och först fick man se två 10-månaders valpar slåss, det är ju helt sjukt.
Och sen när de äldre hundarna slogs hörde man hur ben krossades, tänder slogs ihop, blod rann och skinnbitar slets av.
Fy vad vidrigt.
Seb höll den löngsta matchen på i 45 min tror jag det var, men matchen avbröts då hundarna inte orkade mer, men den ena var halvdöd, så ägaren hällde vatten över den och sen el på det, men hunden dog inte helt så han tog in den i huset och gjorde slut på den, hur fick man dock inte veta.
Men gud vad jag blev illa berörd av att se detta, det är sjukt och vidrigt och såna människor borde verkligen inte få finnas.
Men iaf så fick det mig att börja fundera lite.
Finns det såna här verksamheter i Sverige?
Det är ju aldrig något man hör någonting om, men tror ni det förekommer?
Och vad tycker ni om det jag skrivit?
Någon som sett "dokumentären"?
Fy vad sjukt säger jag bara.
Man fick även se hundar slåss och först fick man se två 10-månaders valpar slåss, det är ju helt sjukt.
Och sen när de äldre hundarna slogs hörde man hur ben krossades, tänder slogs ihop, blod rann och skinnbitar slets av.
Fy vad vidrigt.
Seb höll den löngsta matchen på i 45 min tror jag det var, men matchen avbröts då hundarna inte orkade mer, men den ena var halvdöd, så ägaren hällde vatten över den och sen el på det, men hunden dog inte helt så han tog in den i huset och gjorde slut på den, hur fick man dock inte veta.
Men gud vad jag blev illa berörd av att se detta, det är sjukt och vidrigt och såna människor borde verkligen inte få finnas.
Men iaf så fick det mig att börja fundera lite.
Finns det såna här verksamheter i Sverige?
Det är ju aldrig något man hör någonting om, men tror ni det förekommer?
Och vad tycker ni om det jag skrivit?
Någon som sett "dokumentären"?