Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
giphy.gif

Hur lång tid ska det ta att öppna sig en centimeter?! Det är så frustrerande att vänta på sin tvillingsyster ska föda! Och man kan inte glra nånting här :cry:

Fast å andra sidan :cool: vem svarar bäst på ens frågor och funderingar?? En själv såklart! Och ingen LL som säger till ett spöke att tagga ner :up:

Med så tidig dl måste jag få ner några tankar nu.

Igår hade jag koppen, Idahoe och Mirtai på min stygglista. Med Gabby på reservplats.

Cirkus och snurrfian som mest troligt goda. Frågan är om dom lurar brallorna av mig?

Med så tidig dl måste jag få ner några tankar nu.

Igår hade jag koppen, Idahoe och Mirtai på min stygglista. Med Gabby på reservplats.

Cirkus och snurrfian som mest troligt goda. Frågan är om dom lurar brallorna av mig?

Vadå tidig dl??? Den är väl 21.30 som vanligt??

Om du inte är ulv förstås för då är det kl 7 :sneaky:

Gandalf är bekymrad, han har kämpat hårt för att skydda sällskapet och ringen, men en efter en har dött. Varför tvingade han Sam att följa med, och det under hot om att förtrolla honom till groda, inte för det gått att hindra honom att följa husbonden (Frodo). Gandalf beslutar sig för att ge sig ut på jakt efter ringen. Se där är en mörk skugga. I den mörka natten far blixtar och ljungeldar, nästan som ett av de fyrverkeri han är berömd för i Fylke. Efter en lång, utdragen och blixtrande kamp blir det tyst, och Gandalf har haft sin sista fyrverkeriföreställning inför en mycket liten publik.

Snurrfian var borgmästare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Vad läser du just nu?
  • Äta rätt saker, vad då?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18