För att få ner mina funderingar så här direkt efteråt, Idahoe lutar helt klart åt det onda hållet, men sen då? Den enda jag är säker på är mig själv, alla er andra känner jag mig fruktansvärt misstänksam emot.
Fio, antingen jäkligt smart ond som lyckades få till ett riktigt bra alibi nu eller god som jag borde ha litat på..
Klara, här litar jag egentligen på Habinas sätt att sätta henne åt det godare hållet, kan Habina ha missförstått?
Mirtai, trodde jag var gollum, bevisligen inte, men är hon god för det?
Cirkus, har egentligen inte kommit med så mycket eget, hängt på en del, lagt fram en del men är det verkligen mot onda?
G_O känns just nu väldigt anonym och det får mig att fundera på om hon helt enkelt har smitit under radar för mig?
Jag vet absolut inte alls vad jag ska tro om folk... Den enda jag känner mig säker på är mig själv, alla andra kan lika gärna vara goda som onda vilket skrämmer mig rejält...
Ok hur mkt kan BM veta? Där har jag ju en klar nackdel eftersom det är mitt första spel och jag förstår inte riktigt hur mkt man kan få reda på när man har olika förmågor.
Jag känner att jag får gå mkt på vad snurrfian tänkte.. hon håller ju oxå precis som jag Idahoe som ond.. å andra sidan blev hon ju lika lurad som jag när det gäller Koppen och då får man ju tanken om att Idahoe kanske trots allt är god.
Snurrfian liksom många andra trodde ju Mirtai var Gollum, det var hon bevisligen inte men ingen direkt trodde ju att Mirtai var god så det kanske ligger något i det, dessutom röstade Mirtai oxå på koppen nu i sista DL, men Koppen röstade på Idahoe.. GAAH
Både snurrfian och koppen och jag håller Idahoe som ond, och hade hon varit god så måste väl någon fått någon slags indikation om detta kan jag tycka...
Är det någon förutom Idahoe själv som hållit henne som god under spelets gång? Hmm jag får titta på det..