Wohooo
@Gabby_Ossi vilket jobb du gjort åt oss Sjukt bra spelat!
Och tack för en rolig lek @Paddington @Lobelia
@Gabby_Ossi vilket jobb du gjort åt oss Sjukt bra spelat!
Och tack för en rolig lek @Paddington @Lobelia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis onda. Väl spelat.
Och vad har jag lärt mig? Lita aldrig på cirkus!
Det där tycker jag är en onödigt sur kommentar när alla redan visste att detta var sista DL?Mindre roligt var det på slutet när hintförbudet helt ignorerades vilket gjort att all eventuell kvarvarande spänning försvunnit. Jag och @Paddington beslutade enhälligt och ge vinsten till de onda. De har ett ointagligt försprång så det finns ingen mening att fortsätta när facit redan står utskrivet i tråden.
Den var inte svår att lista utDen enda roll jag hade rätt i mitt ursprungliga pussel var fios.
Grattis onda. Väl spelat.
Och vad har jag lärt mig? Lita aldrig på cirkus!
Det där tycker jag är en onödigt sur kommentar när alla redan visste att detta var sista DL?
F ö var det en kul lek och det hade varit ännu roligare att få spela!
Det där tycker jag är en onödigt sur kommentar när alla redan visste att detta var sista DL?
oh jaVa, VA?
Jag som har bytt avatar stunden till ära!
Jag nämnde just det i lyan att nu lär jag ryka kvickare än fort i varenda lek.
Men det var väldigt skojjigt
Va, VA?
Jag som har bytt avatar stunden till ära!
Jag nämnde just det i lyan att nu lär jag ryka kvickare än fort i varenda lek.
Men det var väldigt skojjigt
Det hoppas jag att @Lobelia har för jag har lugnt lutat mig tillbaka å hoppats på att hon haft koll@Paddington @Lobelia Får vi listor så man kan se allt som hände i kulisserna?
Ursprungsplanen var att köra till nattDL men med de uttalade hintarna i tråden idag så var det omöjligt.
Vi funderade faktiskt på att avbryta leken direkt när vi såg dem, men ansåg att det var schysstast att låta denna DL vara. Det hade inte varit kul att skriva att onda vann leken pga hintöverträdelserna och inte för det fantastiska spelande som de onda gjorde!