Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mindre roligt var det på slutet när hintförbudet helt ignorerades vilket gjort att all eventuell kvarvarande spänning försvunnit. Jag och @Paddington beslutade enhälligt och ge vinsten till de onda. De har ett ointagligt försprång så det finns ingen mening att fortsätta när facit redan står utskrivet i tråden.
Det där tycker jag är en onödigt sur kommentar när alla redan visste att detta var sista DL?

F ö var det en kul lek och det hade varit ännu roligare att få spela! :D

jag vill tacka mina eminenta
lyaspelare
Fantastiskt gäng!
vi har haft enormt kul !!
:bow::bump::banana:
sedan förtjänar @cirkus ett extra hedersomnämnande
för illvilliga planer och ett superbt genomförande!
Och @Idahoe :love:
vår eminente ringbärare
som lyckats smyga med
och trots misstankar
bärga ringen dit den hör hemma!!!
Our
precioussssssss
:love::love::love:

Det där tycker jag är en onödigt sur kommentar när alla redan visste att detta var sista DL?

F ö var det en kul lek och det hade varit ännu roligare att få spela! :D

Du fick ju din talan hörd ändå!

Jag tror inte att någon missade vem som var tvilling O_o och vem som satt i kulissen

Jag tycker att det var en bra kommentar för det var alldeles för mycket hintar o sånt utan teorier tycker jag.
Men det var en toppenkul lek!!

Ursprungsplanen var att köra till nattDL men med de uttalade hintarna i tråden idag så var det omöjligt.

Vi funderade faktiskt på att avbryta leken direkt när vi såg dem, men ansåg att det var schysstast att låta denna DL vara. Det hade inte varit kul att skriva att onda vann leken pga hintöverträdelserna och inte för det fantastiska spelande som de onda gjorde!

Ursprungsplanen var att köra till nattDL men med de uttalade hintarna i tråden idag så var det omöjligt.

Vi funderade faktiskt på att avbryta leken direkt när vi såg dem, men ansåg att det var schysstast att låta denna DL vara. Det hade inte varit kul att skriva att onda vann leken pga hintöverträdelserna och inte för det fantastiska spelande som de onda gjorde!

Men leken hade väl ändå varit slut efter denna DL eftersom inte ängeln är vid liv och ingen god kan skydda?

Vi tackar @Habina för godförklaringen av mig den kunde jag leva på länge ;)
Paketet från bsf var också vänligt och turligt nog så siade vi alldeles rätt person.

Vi hade TUR i många stycken och så hade vi god hjälp av både goda och vår egen Gabby_ossi. Sen var lyan helt grym med våra döingar som höll koll på varenda detalj åt oss levande. Fantastiskt kul

Niyama var nog den enda som lurade mig - jag trodde på allvar att Mirtai var Gollum.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka