Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi tackar @Habina för godförklaringen av mig den kunde jag leva på länge ;)
Paketet från bsf var också vänligt och turligt nog så siade vi alldeles rätt person.

Vi hade TUR i många stycken och så hade vi god hjälp av både goda och vår egen Gabby_ossi. Sen var lyan helt grym med våra döingar som höll koll på varenda detalj åt oss levande. Fantastiskt kul

Niyama var nog den enda som lurade mig - jag trodde på allvar att Mirtai var Gollum.

Jag trodde verkligen du var ond när du reagerade så på mina misstankar, så har du bara reagerat tidigare när du var ond :p Men sen spelade så många skumt så jag fick för många onda.

Grattis onda!
Jättebra spelat och t o m jag var tvungen att kolla rollistan ibland för att se vilken sida @cirkus egentligen var på (kan ha berott på att jag inte fick tillträde till lyan i början.... ;) :p )

Fantastiskt kul lek och tack så jättemycket @Lobelia för att jag fick vara Sidekick/förste assistent/medhjälpare och till slut medbrottsling ;) :)

Antar att ni menar att jag skrev att de trollade rösterna påverkar? Jag tycker faktiskt inte att det är sån hint att ni menar att de goda skulle ha förlorat på grund av det?

Snarare vore det väl konstigt att inte ta upp alla förhäxningar och dolda röster? Det var ju liksom redan kört

Du fick ju din talan hörd ändå!

Jag tror inte att någon missade vem som var tvilling O_o och vem som satt i kulissen
Nä du, hade hon lyssnat mera på mig så hade hon teoriat mot dig redan i måndags! ;)

Vi hade faktiskt svårare än väntat för vi är sällan online samtidigt och hon har ju jobbat lite för mycket (hur man nu kan prioritera sånt?? :confused:), annars var det ju helt sjukt att just vi blev tvillingar när hon nu började spela bara för att få rösta på mig... :D

Men leken hade väl ändå varit slut efter denna DL eftersom inte ängeln är vid liv och ingen god kan skydda?

Presajsly!

Vi visste att när vi käkade ängeln så var segern vår med största sannolikhet.
Vi var rätt säkra på Surrfian som BM, det hade ju Habina förklarat så fint. Vi hade Koppen som runner up till BM en stund.

Måste bara berätta om hur vi kunde vara säkra på att käka ängeln. Vi stal beskyddet :p

Skitbra spelat onda! :bow:

Men jag var dig på spåren Cirkus :p

Fios roll var ganska lätt att lista ut ;)

I övrigt är jag mest nöjd med att jag stod på mig mot glömmerallt. Säger ju att hon inte går att lita på! Och @Niyama , ditt spelsätt gjorde mig alldeles övertygad om att du var ond. Framförallt när du så ivrigt tjatade om att jag var Gollum! :devil:

Nä du, hade hon lyssnat mera på mig så hade hon teoriat mot dig redan i måndags! ;)

Vi hade faktiskt svårare än väntat för vi är sällan online samtidigt och hon har ju jobbat lite för mycket (hur man nu kan prioritera sånt?? :confused:), annars var det ju helt sjukt att just vi blev tvillingar när hon nu började spela bara för att få rösta på mig... :D
återkommande repik i lyan
nu är inte LenaH online...
;)

Antar att ni menar att jag skrev att de trollade rösterna påverkar? Jag tycker faktiskt inte att det är sån hint att ni menar att de goda skulle ha förlorat på grund av det?

Snarare vore det väl konstigt att inte ta upp alla förhäxningar och dolda röster? Det var ju liksom redan kört
hm
vi gissade på dig som ond spion första gången vi kunde
så jo
du spelade lika misstänkt som vanligt
:p

Tack alla, jag som tyckte att jag var ganska värdelös spion, ingen info lyckade jag få ut men jag höll mig vid liv i alla fall :p

4e leken av 4 möjliga där jag både är med på vinnande laget och ända till slutet, men jag har en känsla av att det var sista gången :angel:

Men det var en väldigt rolig lek :banana:

Gaaah! Jag skrev ju att jag TRODDE att cirkus var god, inte att jag visste. :banghead:

Den enda jag visste var @Klara då jag siat henne. Sedan såg jag vilka som röstade på blacksmithfarm i dl1 och förstod att snurrfian var gandalf. Slutligen klurade jag ut att @Dentaku var ängel, eftersom hon, goda spionen @FiaM och jag visste att blacksmithfarm var skyddad första natten. Hade de som inte röstat på henne på ängel-listan först, när sedan FiaM rök var det så uppenbart vem som var ängel.

Rolig lek, men jag missade helt hintarna. Jag är hintningsblind. :o

Tack @Lobelia och @Paddington för bra uppdateringar. :love:

Mot mig? Va? Det var det fräckaste - varför skulle någon göra det?

jag kommer nog aldrig mer vara vid liv längre än till speldygn 1 känns det som just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka