Kom igen nu god! Ta de onda uslingarna!!!
Vafasen... Var väldigt tveksam till vad du hade för roll och så var du BM. Shit oxå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom igen nu god! Ta de onda uslingarna!!!
*spök*Gandalf är bekymrad, han har kämpat hårt för att skydda sällskapet och ringen, men en efter en har dött. Varför tvingade han Sam att följa med, och det under hot om att förtrolla honom till groda, inte för det gått att hindra honom att följa husbonden (Frodo). Gandalf beslutar sig för att ge sig ut på jakt efter ringen. Se där är en mörk skugga. I den mörka natten far blixtar och ljungeldar, nästan som ett av de fyrverkeri han är berömd för i Fylke. Efter en lång, utdragen och blixtrande kamp blir det tyst, och Gandalf har haft sin sista fyrverkeriföreställning inför en mycket liten publik.
Snurrfian var borgmästare
Så om en god till dör så vinner dom onda?
Eller mig.Kunde ni inte käkat mig? Ulvuslingar!!!!!
Eller mig.
Hur jävla svårt kan det vara att bli käkad?
Så om en god till dör så vinner dom onda?
Fio börjar jag misstänka alltmer. Hon har gått hårt åt både mig och Koppen på väldigt svaga grunder. Uppenbarligen så hade hon ju fel... Så hon verkar väldigt luden enligt mig.
Alltså, jag inser att jag måste tänka bort alla slags roller jag tror att folk har och börja om från början.
Därför tänker jag att den som jag tror är godast kanske är den som egentligen är ondast? Koppen tyckte jag ju var skitskum och hon var ju god...
Jag har tidigare varit inne på Fio, att min känsla är att hon kanske får hjälp? Har haft henne på en god roll men det kanske trots allt är att hjälpen kommer från lyan?
Eftersom jag ska iväg och har fullt upp precis hela dagen röstar jag redan nu
Mirtai röstar på Fio
DL 7
11:29 Mirtai röstar på fio
13:05 Idahoe röstar på fio
13:05 Klara röstar på Idahoe
fio: 2
Idahoe: 1
Jag ska alldeles strax iväg och jobba och sen på teater ikväll (Sound of Music! ), så lär inte vara hemma innan tidigast 23 ikväll.
Det ser lite mörkt ut i spelet just nu, frågan är som sagt om det spelar någon roll vad vi röstar på egentligen. Men självklart ger man inte upp utan fight!
Så, hänvisar till mitt förra inlägg
Fio är min mest misstänkta, tror alltmer att hjälpen hon haft har varit från övriga i lyan. Hon har också varit snabb att peka ut både mig och Koppen som ond utan att egentligen ha några starka teorier mot oss, vilket känns misstänkt.
Därför:
Idahoe röstar på fio