Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
börjar inse att det finns några därute som sitter i sin lya och skrattar åt oss...

Cirkus och Idahoe tror jag på som onda. Frågan är vem den tredje är.

Kanske Snurrfian?

För att få ner mina funderingar så här direkt efteråt, Idahoe lutar helt klart åt det onda hållet, men sen då? Den enda jag är säker på är mig själv, alla er andra känner jag mig fruktansvärt misstänksam emot.
Fio, antingen jäkligt smart ond som lyckades få till ett riktigt bra alibi nu eller god som jag borde ha litat på..
Klara, här litar jag egentligen på Habinas sätt att sätta henne åt det godare hållet, kan Habina ha missförstått?
Mirtai, trodde jag var gollum, bevisligen inte, men är hon god för det?
Cirkus, har egentligen inte kommit med så mycket eget, hängt på en del, lagt fram en del men är det verkligen mot onda?
G_O känns just nu väldigt anonym och det får mig att fundera på om hon helt enkelt har smitit under radar för mig?

Jag vet absolut inte alls vad jag ska tro om folk... Den enda jag känner mig säker på är mig själv, alla andra kan lika gärna vara goda som onda vilket skrämmer mig rejält...

Va?
Hur fan kunde Koppen vara bagare? Hon borde ju försökt bli käkad, så vi andra skulle fattat. Nu var hon ju skum.
Jag undrar också vad som är vad nu. Finns absolut ingen som jag känner mig säker på längre.

Jag är supertrött efter en dag på bruks och jag känner att jag inte ens kan få till nån form av vettigt testamente om jag dör inatt.

Säger som Snurrfian, den enda jag är säker på det är mig själv.

Jag har haft ett pussel som blivit väldigt raserat. Så jag vet inte hur byggandet ska börja.

Alltså hur kunde Koppen INTE vara ulv. Förlåt att jag drog igång ett drev. Jag blir lite förbannad på mig själv för jag försökte sätta ner foten som Mirtai efterlyste och så gick det ju inte så jävla bra.

Alltså, jag hade verkligen inte alls gissat på Koppen som bagare!
Borde inte bagaren försöka bli käk för att hindra ulvarna från käk natten efter?

Å andra sidan var ju Niyamas spelstil inte vad jag hade trott Gollum skulle köra på heller, så vem vet?
Klart är åtminstone att jag läst in för mycket i Frodos testamente...
Den här leken är fantastiskt intressant, men ack så förvirrande! :arghh:

Vi är alltså 7 kvar.
Min egen roll vet jag ju. Som flera sagt, nästan det enda man är säker på numera... :crazy:
Jag tror alltjämt att cirkus är god, liksom sannolikt Klara, då båda har haft vettiga tankar genom större delen av spelet.

Fio börjar jag misstänka alltmer. Hon har gått hårt åt både mig och Koppen på väldigt svaga grunder. Uppenbarligen så hade hon ju fel... Så hon verkar väldigt luden enligt mig.

Uteslutningsmetoden skulle då ge Mirtai och Snurrfian som onda också. Men, säker kan man ju aldrig vara i det här spelet :nailbiting:

Nu- sovdags!

Luden :laugh::laugh: var nog lite fler än jag som gick åt koppen

Koppen måste trott att bagaren var en ond roll för hon var ytterst skum må jag säga.. koppen uselt spelat :D fanns inga god-indikationer där alls ju :down:

För den dele måste jag ha nåt att glra. Min tvillingsyster är just nu öppen 10 cm så jag håller mig vaken trots att ögonen går i kors. Så kan lika gärna sitta här och spöka :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka