Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du vara snäll och visa det inlägget där jag FÖRSVARAR bollenJa, min tanke var också att fio blivit trollad till att rösta på Idahoe. Det gör mig tveksam till att jag placerat Idahoe på rätt plats i mitt pussel. Men det får vänta och se. Idag tänker jag rösta på koppen. Hennes uttalade försvar mot bollen__ dag två då hon skyller på tidsbrist var det som först väckte min misstanke.
Klara röstar på koppen.
Jag har läst igenom _bollen nu och tycker att hennes motargument känns äkta och ärliga. (Har precis hoppat in i leken!) men vad jag inte håller med i teorier mot henne är en oerson som därför får min röst
Koppen röstar på Blacksmithfarm
Ja, jag (med flera) trodde ju på Mirtai som Gollum, vilket var fel.Den Idahoe trodde var Gollum var ju fel? (Om jag inte minns fel)
Udda röstmotiveringar är bättre än tunna motiveringar.
Med tanke på Habinas roll och min egen drar jag öronen åt mig här.
Hade jag skrivit så hade jag fått alla på mig. Vem kommer du rösta på och varför?
Mycket vad hon skriver här är emot vad vi vet idag. Godförklarar onda och ondförklarar goda.
Hon tycker desutom att Snurran och GO verkar vettiga. De kan jag inte hålla med om.
Våra åsikter går alldeles för mycket isär.
Koppen röstar på Idahoe
Jag tror ändå att detta var ännu en sådan lynch där det stod en ond mot en god och den onda klarade sig (som med bollen vs BSF).
Koppen känns lurig så jag är fortsatt tveksam till henne.
Visst är det 22:00 som gällde idag? @Lobelia @Paddington ? Jag måste få ungarna i säng och sen ska jag läsa igenom vad som händer, jag känner mig rätt paranoid just nu...
Jag också! Jag har egentligen inte tid att sitta här och kolla men lik förbaskat är jag inne och kikar om jag tänkte rätt...Nu tycker jag inte det är tur att DL är flyttad längre, jag kommer att vara supernojig tills vi fått det överstökat