Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så angående att jag skulle vara Gollum baserat på mitt röstande. Jag har i 3 av 4 lyncher röstat på onda. Jag teoriade också mycket mot glömmerallt men även Bollen. Försår inte riktigt hur det kan hållas mot mig?
@cirkus Vad säger du om Niyama?
Om du är Gollum vet du ju inte vem som är ond?
Nä, men borde jag inte lagt ner mer tid på att hitta den jag tror är Frodo då än att lyncha ulvar?
Nä, men borde jag inte lagt ner mer tid på att hitta den jag tror är Frodo då än att lyncha ulvar?
Vad gör att du har henne som en av de som är mest misstänkta? Jag tycker nämligen att jag har väldigt lite på henne...Jag fattar inte hur ulvarna resonerar, varför stoppades lynchen på GA?! Varför inte spara den möjligheten så de kan skydda en ev. ringbärare?
Och kan nån förklara varför Dentaku tycks i princip godförkarad? Jag har nämligen henne som en av de mest misstänkta.
Menar du att en ensam Gollum skulle dra igång ett drev mot Frodo?
Det viktigaste som Gollum måste väl vara att vara med och rösta ut den som ryker så att om den är ringbärare har Gollum chansen på ringen
Vad gör att du har henne som en av de som är mest misstänkta? Jag tycker nämligen att jag har väldigt lite på henne...
Fast det vet ju inte vi vad du trott om de du röstat på. Plus att som Gollum är det väl viktigast att rösta på den som lynchas, att lägga en udda röst på den du tror är Frodo är ju meningslöst?
Vad gör att du har henne som en av de som är mest misstänkta? Jag tycker nämligen att jag har väldigt lite på henne...
För mig blir det faktum att Niyama håller Dentaku som ondast gör henne ännu mindre misstänkt. Men det kankse är det som är meningen?
För det är ju jättelogiskt att teoria mot glömmerallt så mycket som jag gjort om jag inte trodde hon var ulv
Alltså gör Dentaku ännu mindre misstänkt?
För det är ju jättelogiskt att teoria mot glömmerallt så mycket som jag gjort om jag inte trodde hon var ulv
Fast OM du är Gollum kanske du trodde att glömmerallt var Frodo och då är det plötsligt jättelogiskt
Eller så ska ni försöka tänka lite vidare banor och se om ni kan hitta Gollum på riktigt
Det är framförallt Niyama som driver tesen, kanske för att avleda oss från hennes roll? G_O hänger på och jag vet inte alls var jag ska placera henne i mitt pussel.