Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så angående att jag skulle vara Gollum baserat på mitt röstande. Jag har i 3 av 4 lyncher röstat på onda. Jag teoriade också mycket mot glömmerallt men även Bollen. Försår inte riktigt hur det kan hållas mot mig?

Jag fattar inte hur ulvarna resonerar, varför stoppades lynchen på GA?! Varför inte spara den möjligheten så de kan skydda en ev. ringbärare?

Och kan nån förklara varför Dentaku tycks i princip godförkarad? Jag har nämligen henne som en av de mest misstänkta.

Och så angående att jag skulle vara Gollum baserat på mitt röstande. Jag har i 3 av 4 lyncher röstat på onda. Jag teoriade också mycket mot glömmerallt men även Bollen. Försår inte riktigt hur det kan hållas mot mig?

Om du är Gollum vet du ju inte vem som är ond?

Nä, men borde jag inte lagt ner mer tid på att hitta den jag tror är Frodo då än att lyncha ulvar?

Menar du att en ensam Gollum skulle dra igång ett drev mot Frodo?

Det viktigaste som Gollum måste väl vara att vara med och rösta ut den som ryker så att om den är ringbärare har Gollum chansen på ringen

Nä, men borde jag inte lagt ner mer tid på att hitta den jag tror är Frodo då än att lyncha ulvar?

Fast det vet ju inte vi vad du trott om de du röstat på. Plus att som Gollum är det väl viktigast att rösta på den som lynchas, att lägga en udda röst på den du tror är Frodo är ju meningslöst?

Jag fattar inte hur ulvarna resonerar, varför stoppades lynchen på GA?! Varför inte spara den möjligheten så de kan skydda en ev. ringbärare?

Och kan nån förklara varför Dentaku tycks i princip godförkarad? Jag har nämligen henne som en av de mest misstänkta.
Vad gör att du har henne som en av de som är mest misstänkta? Jag tycker nämligen att jag har väldigt lite på henne...

Menar du att en ensam Gollum skulle dra igång ett drev mot Frodo?

Det viktigaste som Gollum måste väl vara att vara med och rösta ut den som ryker så att om den är ringbärare har Gollum chansen på ringen

Jag vet inte hur Gollum tänker. Men jag har teoriat och drivit ganska hårt mot både Bollen och glömmerallt. Om jag vore Gollum skulle jag snarare försöka identifiera Frodo och så lite fint försöka få med mig er andra åt det hållet. Men nu vet jag som sagt inte hur Gollum tänker!

Fast det vet ju inte vi vad du trott om de du röstat på. Plus att som Gollum är det väl viktigast att rösta på den som lynchas, att lägga en udda röst på den du tror är Frodo är ju meningslöst?

För det är ju jättelogiskt att teoria mot glömmerallt så mycket som jag gjort om jag inte trodde hon var ulv :banghead:

Vad gör att du har henne som en av de som är mest misstänkta? Jag tycker nämligen att jag har väldigt lite på henne...

För att hennes röster i alla fall senaste två dagarna är urskumma. Trodde den första var trollad men är även den andra det? Iofs låter det ju som att ulvarna får trolla samma spelare och det är ju möjligt att de försöker få Dentaku att se jätteskum ut för att få henne lynchad? Den andra rösten byggde ju på att jag reagerade på att Fia ev. kunde ha försagt sig, fast Dentaku skrev "Jag satt precis och filade på en liknande fråga.". Varför var det skumt av mig men inte av henne? Jag skrev dessutom att jag tror att Fia är ulv eller god, men inte ond spion. Dvs två alternativ.

Jag funderar över detta fokus på att jag skulle vara Gollum. Jag vet att ingen sida vill ha kvar honom till slutet men är det inte viktigare just nu att försöka få ut de kvarvarande onda?

Det är framförallt Niyama som driver tesen, kanske för att avleda oss från hennes roll? G_O hänger på och jag vet inte alls var jag ska placera henne i mitt pussel.

Rent generellt känns det som att det är få som verkar VETA särskilt mycket. Tex borde ju Glorfindel vid det här laget veta 3 roller. Om det nu inte är 3 personer som redan dött såklart...

Det är framförallt Niyama som driver tesen, kanske för att avleda oss från hennes roll? G_O hänger på och jag vet inte alls var jag ska placera henne i mitt pussel.

Nä? Det är andra som dragit upp det och jag tyckte det var intressant, sen svarade jag på det du skrivit. Dock är det lite intressant att du försöker greppa minsta halmstrå för att få mig misstänkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hård nacke

Omröstningar

Tillbaka