Är det här någon ny twist, att vi inte får reda på vem som dött?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det här någon ny twist, att vi inte får reda på vem som dött?
Nej...Alltså jag förstår att Frodo vet vem det var men kan vi andra bli informerade tack?
*muttrar* var de där jävla ulvarna tvungna att käka den som jag började känna mig rejält säker på?Nej...
Eller okej, Habina var ringbärare
Allt för spänningen, det var absolut inget misstagVi får köra med uteslutningsmetoden
Allt för spänningen, det var absolut inget misstag
Nej ni skulle aldrig kunna begå några misstag det har du helt rätt i!Allt för spänningen, det var absolut inget misstag
Lite orolig för mig själv i natt, så jag måste sammanfatta för att lugna mig själv.
Klara är jag fortsatt övertygad om som god, resonerat bra, var osäker på glömmerallt men beredd att rösta på henne ändå.
Dentaku tror jag äntligen jag förstår vad FiaM menade, även om FiaM fick beslutsångest och trodde att hon var ond spion en sväng.
Snurrfian har jag hittat den perfekta rollen åt, främst genom att titta på röstningen. Så här kan jag vara fel ute.
Samma med Cirkus, tror hon är god, med tanke på hur hon varit gentemot glönmerallt, men jag kan vara lurad.
Några av er får jag inget riktigt grepp om.
Niyama har målat in sig lite i ett hörn med försvaret av glömmerallt, hon skulle kunna vara ond spion.
Koppen blir skummare och skummare, så jag tror på ulv där.
Sedan tror jag enligt nyss lagda teori att Mirtai är Gollum.
Sådär, då kan jag sova gott!
Men vem var Frodo då?
Och nu blir det än mer viktigt att lyncha ulvar.
Japp och jag har inte släppt min teori om idahoe... hinner komma in lite senare och sen ska jag iväg ikväll så jag kommer lägga en tidig röst
Tänkte på om mirtai är gollum..är det lönt ens att få ut gollum i detta skede? Är det inte bättre att sikta på en ulv?
Jag har också funderat på samma sak, och sen även naturligtvis vänt på det också, vill Idahoe få oss att tro att hon var trollad för att vi ska godförklara henne? Och har de utnyttjat det varje dag? Och vilka är det som har blivit trollade?Kan inte du repetera den?
Idahoe har varit väldigt osynlig för mig så jag vill gärna ha lite mer kött på benen angående henne. Jag har ju bara en ynka tanke och den är att hon är möjligt god, absolut inte säkert, men möjligt.
Någon resonerade runt vilka som kunde varit trollade igår och Idahoe var en av de aktuella, hon la en sen röst på Dentaku (en som jag tycker var ganska tydligt god redan igår). Min tanke där är att hon la den sent som fasen med flit för att ingen annan skulle eventuellt haka på därför hon (Idahoe) förstått att Dentaku är god.
Kan inte du repetera den?
Idahoe har varit väldigt osynlig för mig så jag vill gärna ha lite mer kött på benen angående henne. Jag har ju bara en ynka tanke och den är att hon är möjligt god, absolut inte säkert, men möjligt.
Någon resonerade runt vilka som kunde varit trollade igår och Idahoe var en av de aktuella, hon la en sen röst på Dentaku (en som jag tycker var ganska tydligt god redan igår). Min tanke där är att hon la den sent som fasen med flit för att ingen annan skulle eventuellt haka på därför hon (Idahoe) förstått att Dentaku är god.
Tänkte på om mirtai är gollum..är det lönt ens att få ut gollum i detta skede? Är det inte bättre att sikta på en ulv?
Jag har också funderat på samma sak, och sen även naturligtvis vänt på det också, vill Idahoe få oss att tro att hon var trollad för att vi ska godförklara henne? Och har de utnyttjat det varje dag? Och vilka är det som har blivit trollade?
Fio tycker jag är väldigt svår att få riktigt grepp om, det är svårt med helt nya och det är svårt att få ner det man tänker som ny, det är det fortfarande. Så gör det henne god eller ond? Jag vet inte
Klara börjar jag känna att jag lutar åt att hon är god, speciellt med Habinas testamente.
G-O skulle jag vilja ha som god bara för att hon resonerar som mig, men jag vågar inte!!
@Koppen kan inte du komma in och skriva lite mer så jag vet var jag ska sätta dig i mina listor?
Mirtai, är hon verkligen gollum? Ja mycket lutar åt det... Och precis som G-O skriver så är det stor risk att ha henne kvar.
Niyama, något skaver och jag undrar jag om det är en ulv eller ond spion? jag lutar mer åt ulv jag just nu...
Cirkus själv då... Jag har blivit lurad förr, men just nu känns hon vettig...
Så var det Dentaku... vågar jag lita på att Habina hade koll att hon var god? Eller är jag lurad? Men om hon är god så har jag pusslet rätt klart...