Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förhoppningsvis så har ingen tid under dagen så vi slipper komma upp i 200 inlägg innan leken är slut
Jag vet inte vad du har hållit hus men 200 inlägg nåddes nog innan leken ens började
Men... Det var ändå du och dentaku som diskuterade det hela. Kan hon vara vår onda spion?
Ursäkta? Den som först pekade ut FiaMs misstag var Niyama, sedan kom cirkus också. Jag upplever att de två var mycket mer aktiva än vad jag var, ändå väljer du att endast nämna mig. Jag var snarare tydlig med att jag inte tänkte dra för höga växlar på FiaMs inlägg eftersom allt var så rörigt. Jag är lite förvånad över att FiaM blev käk eftersom hon trots allt hade lite misstankar på sig. Nu börjar jag fundera på om det kan vara ett sätt att bli av med mig eftersom det inte lyckades igår. Jag hade släppt min teori från gårdagen, nu känns det som om jag måste plocka upp den igen.
Och om Niyama skulle platsa som ond spion tror jag att det placerar Ga i lyan som ulv.
Men det där vågar jag inte riktigt spekulera i just nu. Finns det någon som kan ha någon info om Niyama och/eller Ga?
Varför tror du det? Kan va bra med andra teorier än de som virvlar runt i mitt huvudOch om Niyama skulle platsa som ond spion tror jag att det placerar Ga i lyan som ulv.
Men det där vågar jag inte riktigt spekulera i just nu. Finns det någon som kan ha någon info om Niyama och/eller Ga?
Det här citatet från FiaM är lite vilseledande. Kan hon ha fått en spionrad anf Dentaku eller går hon på egna teorier?Klockan springer verkligen iväg och jag har panik. De som jag har haft som mest misstänkta idag är Dentaku och glömmerallt men jag känner mig inte hundra säker på ens någon av dem just nu. Jag har ett par alternativ där jag vill placera Dentaku i och med att jag tror att hon försagt sig med informationen, det kan vara en medveten hint men är det till onda eller goda sidan? Har hon fått extra info kan hon antingen vara ond eller god
glömmerallt är den andra som jag är fundersam på men när jag ser drevet som bildas nu blir jag osäker. Samtidigt tycker jag att hon har gjort en del sker som sticker ut som försöket till röständring igår.
FiaM röstar på Dentaku, då jag håller med om att hon kan vara en ond som försagt sig.
Det här citatet från FiaM är lite vilseledande. Kan hon ha fått en spionrad anf Dentaku eller går hon på egna teorier?
GA tror jag inte heller hon hunnit spiona... Får kika vidare på Fia och se om man kan hitta nåt annat/mer