Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tanke om Niyama och Ga. On N är ond spion rimmar det ganska väl med hennes protester vid utröstningen av ga igår tänker jag. Hon vet då att ga sitter i lyan.
Men det är många om.
Du har inte lust att utveckla? Jag ska försöka läsa och förstå vad du kom på...Alltså jag är en ärkenöt! Så korkad! Fast jag läst rollistan så många gånger, så har jag bara tänkt tanken halvvägs. Förlåt @Dentaku jag tror inte längre att du är ond spion. Delvis för att du röstade på bollen__ men även pga det FiaM skrev om dig. Får jag skylla på feber?
Du har inte lust att utveckla? Jag ska försöka läsa och förstå vad du kom på...
Det jag syftade på, som dentaku missförstod, var diskussionen som dentaku och FiaM hade om att blacksmithfarm var skyddad av ängeln. Jag tror att dentaku är ond spion, som fått samma inforad som FiaM. Men det FiaM var osäker på, var om dentaku fått spioninfo och var god, eller om hon var ond spion.
Ja det var ungefär det jag kom fram till... Men jag får inte ihop mitt pussel...FiaM skrev att dentaku kunde ha en god roll där hon råkat försäga sig. Något som FiaM snappade upp eftersom hon var spion och visste om just den informationen. Tror inte jag kan skriva mer än så. :/
Ja det var ungefär det jag kom fram till... Men jag får inte ihop mitt pussel...
Jag har för många onda istället, ska vi byta lite? Eller så ska jag försöka våga tro att några av de som jag tror är ond faktiskt är god istället...Jag får ihop mitt pussel jättebra, förutom att jag inte hittar några onda.
Min tanke om Niyama och Ga. On N är ond spion rimmar det ganska väl med hennes protester vid utröstningen av ga igår tänker jag. Hon vet då att ga sitter i lyan.
Men det är många om.
Idahoe röstar, Artline – Blacksmithfarm - glömmerallt
Art/Koppen röstar, Snurrfian – Blacksmithfarm - glömmerallt
Snurrfian röstar, Dentaku – Blacksmithfarm - glömmerallt
Gabby_Ossi röstar, Mirtai – Blacksmithfarm - glömmerallt
Klara röstar, Idahoe – glömmerallt - glömmerallt
cirkus röstar, FiaM – glömmerallt – Dentaku, ändrar till glömmerallt
Niyama röstar, missad röst – Mirtai – cirkus
glömmerallt röstar, missad röst – Mirtai - cirkus
Lånar den här listan från FiaM:s sammanställning. Niyama påpekade att en ond spion helst inte röstar på ulvar. Så jag plockade bort alla som röstat på onda och kanske finns spionen bland någon av dessa?
Men vad tror du? Tror du att niyama är ond spion och glömmerallt ulv? Eller kan glömmerallt vara Gollum eller god?
Vad pekar egentligen på att ga INTE är ulv?
Vad har varit skitskumt med GA?Alltså, jag vet ju inte!
Det enda jag säger är att det kan ju vara så. Jag tycker ju att Ga's beteende varit skitskumt, annars skulle jag ju inte röstat på henne två gånger. Jag ser det nog som mer sannolikt att hon är ond än god. Men det finns ju fyra möjliga roller.
Antingen är hon ulv eller Gandalf. Eller Frodo eller Gollum.