Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helvete jag fick oplanerade gäster och har inte riktigt hunnit med nu på slutet... Jag hoppades att det skulle utkristallisera sig någon självklar att rösta på men jag vet inte om jag vågar gå på att glömmerallt är så ond... Även om jag är benägen att hålla med om att det finns mycket som talar emot henne... Dentaku finns det också en hel del som talar emot och nu är jag tillbaka på Q igen, och där spökar även glömmerallt...
Snurrfian röstar på glömmerallt eftersom jag inte vågar gå på vem Q röstade eller inte röstade på igen...

Dag 3
11:25 cirkus röstar på Dentaku
17:13 Koppen röstar på glömmerallt
18:21 Dentaku röstar på Niyama
20:48 Habina röstar på Dentaku
20:51 fio röstar på Idahoe
20:52 Mirtai röstar på glömmerallt
21:10 Klara röstar på glömmerallt
21:12 Idahoe röstar på glömmerallt
21:15 Gabby_Ossi röstar på glömmerallt
21:18 Snurrfian röstar på glömmerallt

Dentaku: 2
glömmerallt: 6
Niyama: 1
Idahoe: 1

Jag kommer nog inte bli klokare och har massor att göra här hemma ikväll så röstar redan nu.

Mirtai röstar på glömmerallt

Det gör jag eftersom jag tycker att hon kommer med svajiga teorier i vad som känns som ett försök att avleda uppmärksamheten från den ulv som höll på att lynchas (Bollen). Dessutom tycker jag att hon gjort några drag i spelet som inte riktigt känns som hennes vanliga, genomtänka agerande. Dels är det röständringen i sista minuten. Jag blir verkligen inte klok på den! Men också att rösta på någon med en så svag teori som en hon hade mot mig.

Röständra i sista minuten brukar väl GA göra ibland som god?

Jag får inte ihop det, jag är fortfarande för osäker på Niyama och Dentaku, tror en av dem troligt kan vara ulv men vet inte vilken.

Glömmerallts röständring känns väldigt konstig, typisk försök till räddning när hon märkte att en massa goda hängde på bollen__s röst på Bsf i sista stund. Eller, kom jag på nu, så kanske hon är Gollum som trodde Bsf kunde vara Frodo och hoppades ha chans att lägga beslag på ringen. I vilket fall så kommer jag nog inte kunna lita på glömmerallt.

Gabby_Ossi röstar på glömmerallt

Hjälp! Ännu en variant på glömmerallts icke godhet.
Vem röstade glömmerallt på i sin missade röst första dagen?

Jag lutar åt att faktiskt ändra min röst till glömmerallt som ändå funnits på min radar och gör mig osäker.

cirkus ändrar sin röst till glömmerallt

Klockan springer verkligen iväg och jag har panik. De som jag har haft som mest misstänkta idag är Dentaku och glömmerallt men jag känner mig inte hundra säker på ens någon av dem just nu. Jag har ett par alternativ där jag vill placera Dentaku i och med att jag tror att hon försagt sig med informationen, det kan vara en medveten hint men är det till onda eller goda sidan? Har hon fått extra info kan hon antingen vara ond eller god :banghead:

glömmerallt är den andra som jag är fundersam på men när jag ser drevet som bildas nu blir jag osäker. Samtidigt tycker jag att hon har gjort en del sker som sticker ut som försöket till röständring igår.

FiaM röstar på Dentaku, då jag håller med om att hon kan vara en ond som försagt sig.

Jag börjar få ont om tid igen så hinner inte kolla upp allt jag skulle vilja men har fortsatt kolla upp cirkus och det är inte bara rösterna senaste dagarna som är märkliga hon har också resonerat märkligt kring Bsf från att misstänka henne som gollum för att sedan hålla henne åt goda hållet för att återigen argumentera för att hon kan vara gollum:confused:

Hinner inte gå till baka och citera nu då missar jag väl deadline men det i kombination med det som niyama skrev gör att jag

Glömmerallt röstar på cirkus

Hjälp! Ännu en variant på glömmerallts icke godhet.
Vem röstade glömmerallt på i sin missade röst första dagen?

Jag lutar åt att faktiskt ändra min röst till glömmerallt som ändå funnits på min radar och gör mig osäker.

cirkus ändrar sin röst till glömmerallt

Hon röstade (inte) på mig i första dl.

GA ser ut att åka även om man tar med ev. dolda röster så att rösta på Dentaku för att jag misstänker henne mer än GA känns meningslöst.

Niyama röstar på Cirkus
enligt tidigare teorier och att hon är den som sticker ut mest nu men tanke på röstningsändringen bör hon inte vara trollad utan spela så skumt av sig själv.

Dag 3
11:25 cirkus röstar på Dentaku
17:13 Koppen röstar på glömmerallt
18:21 Dentaku röstar på Niyama
20:48 Habina röstar på Dentaku
20:51 fio röstar på Idahoe
20:52 Mirtai röstar på glömmerallt
21:10 Klara röstar på glömmerallt
21:12 Idahoe röstar på glömmerallt
21:15 Gabby_Ossi röstar på glömmerallt
21:18 Snurrfian röstar på glömmerallt
21.26 Cirkus ändrar röst till glömmerallt