Jag känner mig också jätteförvirrad, tror jag hinner gå igenom alla för att reda ut vart jag ska gräva mer:
cirkus Jag håller med om att det är något som inte känns som det brukar med cirkus, hon brukar komma med mycket mer utvecklade teorier. Det gäller dock både som god och ond så jag vet inte om det säger något om hennes roll? Eller om hon bara har tidsbrist? Lade tidig röst på glömmerallt igår.
Habina känns som att hon letar ulvar och inte bara kör på i samma spår. Röstade på bollen__ som visade sig vara ond igår. Jag har inte godförklarat henne men jag har för många andra som är halvskumma för att hon ska kvala in som mest misstänkt just nu.
Snurrfian tycker jag fortfarande är mindre snurrig än när hon varit ond, dock var hon den som lade andra rösten på Bsf så jag kommer nog vara lite mer uppmärksam på henne framöver.
Dentaku som jag skrev i senaste inlägget är det något med Dentaku som har känts lite avigt. Rösten på Niyama vet jag inte hur jag ska tolka, är hon något på spåren eller är hon en ulv som försöker sprida misstankar? Eller bara god som är fel ute? Dentaku måste jag kolla närmare på, jag får inte riktigt grepp på vad som skaver. Cirkus har lagt en röst på Dentaku redan.
Koppen finns det som sagt inte så mycket att gå på, hon var en av de som röstade på Bsf och det skulle mycket väl kunna vara för att hon inte hade tid att riktigt sätta sig in i leken och hakade på någons teori som lät bra. Men det skulle också kunna vara så att hon är i lyan och det var just vad de hoppades att vi skulle anta? Svårt hur som helst att avgöra i nuläget.
FiaM är inte heller bland de mer misstänkta, på något sätt brukar hon inte fastna så mycket hos mig och så inte nu heller, och det tyder väl på att hon spelar likadant nu som senast när hon var god. Lade sista rösten på bollen__ och hade avgjort till hennes nackdel om det inte varit för extraröst. Känns inte som något en ulv borde göra i det läget?
Idahoe har inte heller stuckit ut så mycket förutom att hon var med och röstade ut goda Bsf, lade tredjerösten. Något misstänkt men samtidigt tycker jag hennes förklaring låter vettig och jag misstog ju mig själv. Liksom Snurrfian kommer hon hamna mer under lupp men kommer inte kolla upp henne specifikt idag.
Fio klarar sig ganska bra för att vara ny, har inte gjort några klavertramp i alla fall. Hon drar upp Idahoe som mer misstänkt bland de som röstade på Bsf, vet inte om jag håller med och hon verkar fortfarande missuppfatta vissa saker, men får ändå intryck att hon letar ulvar.
Klara verkar också vrida och vända på saker på ett bra sätt och letar ulvar, har inte reagerat på något konstigt här änsålänge. Hon har ganska naturligt funderat en del kring glömmerallt i början men verkar mer och mer vilja kolla på alla möjliga alternativ. Lade en andraröst på glömmerallt igår.
Mirtai fick två röster mot sig igår, Niyama började (?) bygga en teori igår som utgick från att bollen ev var ond spion, det stämde ju inte så då tycker jag inte det finns så mycket att anmärka på hos Mirtai idag. Röstade på bollen igår.
Niyama är jag lite rädd för, har känslan av att hon kan luras rätt bra... Dentaku har lagt en röst på henne och även om teorin i sig inte är så stark så skulle hon kunna vara något på spåret. Gamla rävar kanske vet hur de ska göra för att inte ge iväg tillräckligt att bygga bra teorier på. Samtidigt vet jag ju inte om jag ska lita på Dentaku
. Niyama röstade på Mirtai igår, det vet jag inte heller riktigt hur jag ska tolka... Nu springer klockan iväg men vill hinna kolla mer på Niyama innan DL.
glömmerallt är det mycket jag inte får att gå ihop med. Tvillingpratet var det som drog upp henne som misstänkt, men röständringen igår skaver mer... Först röstade hon på Mirtai med samma teori som Niyama, sedan försökte hon ändra till Bsf men hann inte. Var det en ulv som insåg att hon hade en chans att rädda kollegan bollen__? Eller ond spion som gjorde samma sak? Eller trodde hon verkligen så mycket på Bsf's ondska att hon ville ha ut henne? Och skulle hon verkligen exponera sig så mycket som ond?
Så ja, de som jag har som mest misstänkta är de som redan fått röster, så nu hoppas jag att jag stöter på något som gör att allt klarnar när jag går tillbaka och popcornläser
Wish me luck