Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser just nu inget annat scenario än att klara är frodo och att hon har spårat att ringen är hos Viva. Hade en tanke att viva kunde vara frodo men hon teoriar om mig idag och jag är INTE ringbärare så ja... Då tror jag viva själv är ringbärare

Sedna röstar på viva

Röstlista DL5 kl 22:00

17.04 cirkus röstar på Viva
18.00 Klara röstar på Viva
19.04 Hedinn röstar på Snurrfian
21.38 Mirtai röstar på Snurrfian
21.47 Snurrfian röstar på Viva

21.50 LenaH röstar på Snurrfian
21.57 LenaH ändrar röst till Viva

viva 4
Snurrfian 2

Lite spänning i livet ska det väl vara? ;) Nä, folk verkade tvivla så på Klara en sväng där, så det kändes säkrare med Snurrfian, plus att det blir tydligare vilka jag misstänker mest.
För mig är det inte alls tydligare. Jag har folk på båda sidor som jag håller som goda. Allt är Frodos fel. :mad:

Jag förstår att jag är misstänkt av många på grund av mitt lite felaktiga uttalande. Däremot tycker jag att dina försök till att återkomma till mig och min "brist" på teorier har hängt med ganska länge och jag undrar varför? När jag studerar din röststatisk tycket jag inte heller den talar till din fördel med reservation för sista lynchen som jag ärligt talat inte riktigt blir klok på. Du röstar på Q4ever som vi numera vet är god, cirkus som de flesta också verkar hålla åt det goda hållet. Du hängde visserligen med och lynchade BSF men du var sist och rösta och då hade hennes öde i princip redan avgjorts. I mina ögon har du inte heller stått ut i leken, många av dina teorier är ungefär lika vaga som mina. Så är jag ond borde du väl vara det också. ;)

Kopierat ur mitt tidigare inlägg. Viva röstar på Sedna.

LenaH ändrar till Snurrfian

för att jag tror att hon är ringbäraren som inte hittat in i lyan än. Det lite ofokuserade spelet är typiskt för en ond Snurr utanför lyan och när hon idag försöker sprida misstankar om de spelare jag håller som mest goda så undrar jag om vi leker samma lek eller iallafall inte har samma mål och syfte med den.

Jag förstår att jag är misstänkt av många på grund av mitt lite felaktiga uttalande. Däremot tycker jag att dina försök till att återkomma till mig och min "brist" på teorier har hängt med ganska länge och jag undrar varför? När jag studerar din röststatisk tycket jag inte heller den talar till din fördel med reservation för sista lynchen som jag ärligt talat inte riktigt blir klok på. Du röstar på Q4ever som vi numera vet är god, cirkus som de flesta också verkar hålla åt det goda hållet. Du hängde visserligen med och lynchade BSF men du var sist och rösta och då hade hennes öde i princip redan avgjorts. I mina ögon har du inte heller stått ut i leken, många av dina teorier är ungefär lika vaga som mina. Så är jag ond borde du väl vara det också. ;)

Varför Sedna när det ser ut som det gör?! :confused:

Frodoinfon skulle ju inte landa hos spionen?
edit: Och tvillingen som fick info är ju död.

någon info måste väl spionen ha iaf?

Och även om tvillingen är död så har de ju fortfarande möjlighet att prata med varandra, dvs den levande tvillingen vet väl vad den döda vet

Varför Sedna när det ser ut som det gör?! :confused:

För att hon och Snurrfian sitter i lyan ihop? Enda möjligheten jag kan se

Om jag inte är för sen så ändrar jag: Viva röstar på Snurrfian

Tycker som jag sagt tidigare att hon spelar virrigt och det är mycket möjligt ett bra försvar för ond.Hon har också upprepade gånger röstat på bevisade goda.

Fyfan vilken snuskigt jobbig lynch.

Men ingen har klivit fram och varit mer Frodo än Klara så jag tror faktiskt att vi gjorde rätt.

DL 5
17:04 cirkus röstar på Viva
18:00 Klara röstar på Viva
19:03 Hedinn röstar på Snurrfian
21:38 Mirtai röstar på Snurrfian
21.47 Snurrfian röstar på Viva

21:50 LenaH röstar på Snurrfian
21:57 LenaH ändrar röst till Viva
21:57 Sedna röstar på Viva
22:00 Viva röstar på Sedna
22:00 LenaH ändrar röst till Snurrfian

22:02 Viva ändrar röst till Snurrfian (för sen)

Viva: 4
Snurrfian: 3
Sedna: 1

(edit, la till Vivas sena röst)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka