Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, fast väldigt diskret, skulle jag vilja säga.Hon teoriade om Viva igår- jag har kopierat det i mitt teori-inlägg.
Dessutom om henne just som den onda utanför som eventuellt hade hittat in i lyan. Inte om någon annan som vanlig ulv
För mig är det inte alls tydligare. Jag har folk på båda sidor som jag håller som goda. Allt är Frodos fel.Lite spänning i livet ska det väl vara?Nä, folk verkade tvivla så på Klara en sväng där, så det kändes säkrare med Snurrfian, plus att det blir tydligare vilka jag misstänker mest.
Varför Sedna när det ser ut som det gör?!Jag förstår att jag är misstänkt av många på grund av mitt lite felaktiga uttalande. Däremot tycker jag att dina försök till att återkomma till mig och min "brist" på teorier har hängt med ganska länge och jag undrar varför? När jag studerar din röststatisk tycket jag inte heller den talar till din fördel med reservation för sista lynchen som jag ärligt talat inte riktigt blir klok på. Du röstar på Q4ever som vi numera vet är god, cirkus som de flesta också verkar hålla åt det goda hållet. Du hängde visserligen med och lynchade BSF men du var sist och rösta och då hade hennes öde i princip redan avgjorts. I mina ögon har du inte heller stått ut i leken, många av dina teorier är ungefär lika vaga som mina. Så är jag ond borde du väl vara det också.
Kopierat ur mitt tidigare inlägg. Viva röstar på Sedna.
Du skrämde skiten ur mig här!MEN VAD FAN SYSSLAR NI MED?!
Frodoinfon skulle ju inte landa hos spionen?
edit: Och tvillingen som fick info är ju död.
Bra!Du skrämde skiten ur mig här!![]()
Hade jag hunnit skriva ett nytt inlägg så hade jag motiverat med att du skrek så högt att jag inte vågade annat!Du skrämde skiten ur mig här!![]()
Jag förstår att jag är misstänkt av många på grund av mitt lite felaktiga uttalande. Däremot tycker jag att dina försök till att återkomma till mig och min "brist" på teorier har hängt med ganska länge och jag undrar varför? När jag studerar din röststatisk tycket jag inte heller den talar till din fördel med reservation för sista lynchen som jag ärligt talat inte riktigt blir klok på. Du röstar på Q4ever som vi numera vet är god, cirkus som de flesta också verkar hålla åt det goda hållet. Du hängde visserligen med och lynchade BSF men du var sist och rösta och då hade hennes öde i princip redan avgjorts. I mina ögon har du inte heller stått ut i leken, många av dina teorier är ungefär lika vaga som mina. Så är jag ond borde du väl vara det också.
Kopierat ur mitt tidigare inlägg. Viva röstar på Sedna.
Varför Sedna när det ser ut som det gör?!![]()
När Viva och Snurrfian får alla röster är det väl dumt av Viva att lägga en udda?För att hon och Snurrfian sitter i lyan ihop? Enda möjligheten jag kan se
Nej du gjorde fel tror jag. Jag tror dock inte att du är ond för det.Fyfan vilken snuskigt jobbig lynch.
Men ingen har klivit fram och varit mer Frodo än Klara så jag tror faktiskt att vi gjorde rätt.