1. EmmaN ,röstade på zassoo igår (som var troll) så plus i kanten för det. neutral med viss övervikt åt det godare hållet pga röstresultate
2.quarter4ever - det är jag

¨
3. Cirkus verkar tycka att LLarna är stränga och tycker det är mycket att hålla reda på, saknar ängeln. Är fundersam kring den initiala ringbäraren och hur den kan nyttja ringen. Förklarar lex Lindgren för heartstring, tycker hedinns kommentar om dvärgar är skum. Reflekterar precis som jag över hur svårt det är att få ut trollet, iom att den sitter i lyan samt även att det ger de onda en väldig fördel i lynchen efter om de goda inte lyackas samla ihop rösterna
Röstade på BSF igår. Vet inte vart jag har cirkus, så få stå som neutral så länge
4. Mirtai var med mycket i diskussionerna igår när hon väl kom in. Misstänkte cirkus för hennes kommentarer om Hedinn, undrade om EmmaN och Viva satt i lyan ihop och om Viva följde en annan lyamedlems röstning? jag var tveksam till det redan innan DL och som det senare utföll sig så verkar det inte alls troligt iom att zassoo var trollet. Blir fundersam över Mirtais ovanligt många misstankar som hon driver, hon bruka ju mest flyta med och vara lagom skum? Så noterar men håller henne för neutral så länge.
5. Snurrfian har mest skrivit ot, har besvarat obligatoriska frågorna, verkade förgrymmad på mig då jag skulle ”snott” hennes tänkta utlägning om Legolas ?? rädd för att besvara frågan om alver har spetsiga öron med tanke på hur det utföll sig i förra leken med staffan&kristina Kommenterar lite kring om det är ärofyllt eller inte att ha fått en travhäst uppkallad efter sig ur Alven Legolas perspektiv . Ifrågasrätter om trav verkligen är så glamoröst? Röstar på emmaN
neutral men eftersom snurrfian alltid tenderar att te sig skum för mig så håller jag ögonen på henne.
6. Blacksmithfarm har tagit den rosa ledatröjan i leken så här långt J Sprutar ur sig inlägg och hugger på det mesta. Konstaterar , precis som jag, att det nog kommer hända mycket i kulisserna som gör att det som ”syns” i tråden kanske inte är självklart något man kan lita på. Funderar över fördelmingen onda/goda, kommenterar att LL täppt till chansen att kunna lägga flera röster, ifrågasätter Zassos fundering kring att hästen Legolas lika gärna kunnat heta sauron, och undrar om densamme är rädd för att käka Legolas. Tycker att det är de onda som ska jags och funderask ring, inte dvärgar(bybo (r). Konstaterar att gandalf och Balrogen är som ett kärlekspar som kan dra med varandra . Gå igenom alla med utgångspunkt frpn de obligatoriska frågorna, och verkar glad att leda inläggsstatistiken J, funderar kring om Hedinns kommentar om dvärgar fått heartstring att anse hedinn ond. Tycker inte att hedinn borde vara bybo? Tycker att hennes kommentarer på alla är att dra igång teoriandet.
röstade på cirkus och jag tycker det är svårt att avgöra vart man har BSF, så får hålla henne neutral
7. Klara har hittat leken, observerade att jäg tänkt fel ang utslagsröst ( jag hade tolkat det som extraröst) har svarat på de obligatoriska frågorna . behöver se mer av Klara
röstar på mig, så det är klar(t)

jag håller ögonen på henne, men om det gör henne ond vet jag inte så- neutral
8. Gabby_Ossi hittat leken, fundrat kring en massa olika scenarion utifrån rolllistan, har besvarat de obligatoriska frågorna röstar sist av alla igår på bsf, kan inte hålla henne för annat än neutral just nu
9. LenaH ha hittat leken och besvarat de obligatoriska frågorna, Annars mest haft moderatoruppdrag att ändra i beskrivningar, Rädd att banna eller radera tråden. kunde inte rösta igår, eller delta i diskussionerna, så får avvakta med omdöme om henne
10. bollen__ hittat leken och undrar lite om Boromir Röstar först av alla i dag på heartstring behöver se mera av bollen__ för att tycka något så neutral
11. Niyama ifrågasätter och kollar så allt bliver kallat vid dess rätta namn ( spioninfo och inte siarinfo) jhakar upp sig lite på Legolas om det är en fiktiv person . Verkar inte kunna sagan om ringens figurer. Funderark ring bristen på beskydd i leken . är med mig i mina nattfundringar kring trollet samt om olika sätt att stoppa lynch. Verkar tillhöra ”old school” och tycker att obligatoriska frågor är icke.konstruktiva för leken. Aktiv igår, frågan är åt vilken sida`Neutral med ett öga på sig
12. Viva nykomlingen i gänget – kul med nya J verkar kämpa med rollbeskrivningarna Funderark ring balrogen och att de onda kan ha lättare att förstå att de blivit utsatta för den. Bra funderingar röstade också på zassoo igår, vilket kanske talar för att hon inte sitter i lyan i alla fall. Neutral med plus i kanten för rösten
13. Hedinn har hittat leken och besvarat obligatoriska frågorna. Hennes svar om aluminiumskor har fått andra att fundera kring om hon försökt hinta om att hon skulle vara bybo, och om detta skulle kunna tyda på att hon istället är ond? la tredje avgörande röst på zassoo, så kanske var jag fel ute som röstade på henne igår? håller ett öga på henne men står som neutral för mig just nu
15 heartstring den andra återvändaren till uövlekarna- välkommen tillbaka till dig med J
Snabb att vilja ta på sig packningen och hämta ringen. Okckså frpgande till vad de obligatoriska frpgorna ska tjäna till. Verkar uppskatta att anses ung J hugger lute på BSF, efter det kommit fram om hennes 10-taliga rätinlägg i senaste leken i en och samma lynch, fortsätter med att kommentera hennes avatar på ett sätt som att även den kan antyda en viss skumhet? Antydr att hon själv är lika blek som figuren Olaf på hennes avatar blek=vit= oskyldig? Väntar på att teoriandet ska komma igång efter hennes eget försök att dra upp att dvärgar (bybo) är duktiga smidare
hann inte rösta med motivering på zassoo igår. Neutral
16 Sedna var frågande till vivas röstmotivering, men accepterade den efter det framkommit att den lagts via mobil. jag håller ögonen på viva också, men även hon får vara neutral tills vidare
postar detta nu innan uppdateringen ifall jag inte får chansen sedan....
edit la till en smiley i min kommentar om Klara (

)