Nej självklart! Tänkte inte på det på det viset. Tankevurpa nr.2.Det håller jag med om!
Ingen vill fuska med flit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej självklart! Tänkte inte på det på det viset. Tankevurpa nr.2.Det håller jag med om!
Ingen vill fuska med flit.
Det är säkert olika för olika spelare och jag har inte varit i alla olika situationer än. För mig beror det nog på misstankegrad och att det är första lynchen. Alltså, om jag hade haft starka misstankar mot någon röstar jag såklart på den, att få ut onda är ju prio ett. Men goda vinner inget på om en god åker ut och andra goda blir misstänkta tidigt i leken, det är väl snarare vad ulvarna vill. Nu var det lyckligtvis så att jag var lite mer misstänksam mot zassoo än alla andra och det gick ju bra.Fast som god tänker man väl inte så mycket på att "inte bli misstänkt" när man röstar? Jag tänker iaf inte på det, röstar på den jag misstänker mest. Som ond däremot funderar jag mer på hur rösten kan se ut och hur det är taktiskt att rösta (då har man ju nästan facit), och alibiröstar kanske lite väl mycket eftersom det numera är ganska genomskinligt när jag gör det.
Jag har lovat mig själv att inte rösta i sista minuten. Kanske ändrar sen.
Velar mellan zass och bollen, egentligen är zass ett bättre val eftersom hon redan har fått röster. Men jag tycker alltid zass är skum. Så, motiveringen finns i citatet, första stycket. Dvs, bollens skumma motivering till sin röst.
Niyama röstar på bollen
undrar hur du ser på vivas röst nu i ljuset av att hon röstade ,som det visade sig, på trollet? Samt att även EmmaN gjorde det?I och för sig, samtidigt förutsätter det att spelare känner till varandras grad av rutin. Vet inte vad jag tror om den teorin i detta läget, däremot tycker jag vivas motivering är svag och inkonsekvent, i och med att hon själv lägger just en snabb andraröst.
Det vore såklart ett bra alibi för Hedinn fast bara mot att hon inte sitter i lyan. Balrogen kan ju fortfarande röstat på en lyanmedlem i tron att denna var god. Jag tycker dock att det låter väl järvt att vara med och rösta ut en ond första dagen när hon hade så många andra alternativ som inte hade väckt misstanke med tanke på alla spridda röster. Jag tror på en Hedinn utanför lyan med tanke på det. Emmas motivering får jag läsa igenom senare men håller det inte för otroligt att en ulv röstat på zassoo, det borde snarare vara en tidig röst då än den sista. Å ens sidan hade hon ju kunnat ändra sin röst, vilket å andra sidan nog varit misstänkt. Jag har egentligen inga misstankar om att EmmaN sitter i lyan, försöker bará vrida och vända på det hela.Det blev en väldig massa att fundera på och jag tror absolut som Niyama att några av de som röstade och desutom blir utan rösträtt i nästa DL är goda, men jag är tveksam till hennes säkerhet att just Hedinn har alibiröstat. Varför inte nån av de andra? Hedinn lag sista rösten 2 min innan DL skulle hon vilja riskera att bli utan rösträtt nästa dag ,med vilje? det tror inte jag. Det får mig att fundera lite över Niyamas avsikter här
Egentligen inte. Tycker inte man kan dra den slutsatsen enbart utifrån röstningen. Borde nog läsa om hennes inlägg också men inte nu. Dags att sova.@Viva tror du mer på en Hedinn utanför lyan än en god Hedinn?
Alltid ond??Blacksmithfarm har verkligen varit igång idag och sprutat ur sig inlägg. Sättet hon vrider på saker säger nog inget om hennes roll. Även om hon "alltid" är ond kan jag ju inte gärna misstänka henne för det.
Däremot blir jag lite fundersam gällande hennes röst på cirkus. Jag tror inte att cirkus skulle kommentera saken på det sättet som ond. En ond cirkus är betydligt mer smidig. Tycker jag.
zassoo röstar på heartstring, en andraröst .bollen__ lägger den första. Betyder det att bollen__ är ond? Eller att zassoo inte har något emot om vi tror att bollen__ är ond??
Jag reagerade inte på detta när inlägget kom, men nu undrar jag lite om Niyamas avsikter (igen). Varför röstar hon inte på zass? Är det för att hon inte vill bli av med rösträtten om zass ryker? Å andra sidan så tänker hon senare att en röst på zass (från Hedinn) är ett utmärkt alilbi. Jag känner mig förbryllad.
undrar hur du ser på vivas röst nu i ljuset av att hon röstade ,som det visade sig, på trollet? Samt att även EmmaN gjorde det?
Ja, alltså, det var lite skämtsamt menat. Du har ganska ofta haft en ond roll När du och jag varit med i samma lek. Tycker jag mig minnas i alla fall.Alltid ond??
![]()
Här tror jag att du kan vara inne på något. Niyamas förklaring låter klart rimlig som hon ger som svar på detta, men Niyama är slipad. Helt klart värd att hålla ett öga på.Jag reagerade inte på detta när inlägget kom, men nu undrar jag lite om Niyamas avsikter (igen). Varför röstar hon inte på zass? Är det för att hon inte vill bli av med rösträtten om zass ryker? Å andra sidan så tänker hon senare att en röst på zass (från Hedinn) är ett utmärkt alilbi. Jag känner mig förbryllad.
Ser nu att jag uttryckt mig otroligt klumpigt. Menade att jag inte tror att Hedinn sitter i lyan, inte att hon nödvändigtvis behöver vara utanför den som i att hon är ond. Sorry.Det vore såklart ett bra alibi för Hedinn fast bara mot att hon inte sitter i lyan. Balrogen kan ju fortfarande röstat på en lyanmedlem i tron att denna var god. Jag tycker dock att det låter väl järvt att vara med och rösta ut en ond första dagen när hon hade så många andra alternativ som inte hade väckt misstanke med tanke på alla spridda röster. Jag tror på en Hedinn utanför lyan med tanke på det. Emmas motivering får jag läsa igenom senare men håller det inte för otroligt att en ulv röstat på zassoo, det borde snarare vara en tidig röst då än den sista. Å ens sidan hade hon ju kunnat ändra sin röst, vilket å andra sidan nog varit misstänkt. Jag har egentligen inga misstankar om att EmmaN sitter i lyan, försöker bará vrida och vända på det hela.
zassoo var trollet, som ingår i lyan viket gör att EmmaN, Viva och Hedinns röster idag inte kommer att räknas, vilket
ger en stor fördel för de onda i dagens lynch. Kommer detta få effekten att lyan idag kommer samla sina röster för att försöka få ut en god? eller att de kommer avvakta till slutet kanske, för att kunna haka på där goda röstat på goda?