Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Digital kompaktkamera är ordet du letar efter men en digital systemkamera kan du nog hitta under 5000kr på typ MediaMarkt och liknande butiker.Kl.
Ingen som kan tipsa om en riktigt bra digitalkamera (alltså ej systemkamera, vet inte vad jag ska kalla den annars ) som tar riktigt bra bilder i rörelse och gärna inomhus med Filma bra ska den också kunna göra :-)
För visst får man inte en systemkamera under 5000?
Min 1.4 är på lagning (tappade den i backen ) men ska hämtas ut i helgen så ska ta några exempelbilder då!
Kl.
Ingen som kan tipsa om en riktigt bra digitalkamera (alltså ej systemkamera, vet inte vad jag ska kalla den annars ) som tar riktigt bra bilder i rörelse och gärna inomhus med Filma bra ska den också kunna göra :-)
För visst får man inte en systemkamera under 5000?
http://www.scandinavianphoto.se/produkt/13908909/nikon-d3200-med-af-s-18-55-3-5-5-6g-dx-vr-roed
En Nikon D3200 (röd dessutom) för 3990....
Någon annan som stött på detta problem? Hur kan man isåfall döpa om filerna, så de får fler siffror och inte bara ex. "DSC_0069" eller något?