Kamera för hästmänniskor?

Jag har en 500D, alltså lite äldre. Kan inte säga att det är något direkt fel på kameran, det som stoppar mig mest är att jag har billiga skitobjektiv. - Så som flera redan sagt, det är inte kamerahusen som stoppar en så mkt som objektiven!
Däremot så rekommenderar jag alla gånger Nikon, nästa gång jag investerar i ny så blir det Nikon igen för min del, jag kom överens mkt bättre med hur saker var upplagt i deras system och hur de fungerat.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 524
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 562
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 184
Senast: Grazing
·
Hundträning Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp