Kall bebis på natten

Sv: Kall bebis på natten

ahh, trodde du menade att han blev för kall utan pyjamas och täcke..

Våra har haft som mest långärmad body och byxor, strumpor och inget täcke. De har inte varit kalla. Täcke har de börjat med senare, typ när de varit 1,5 år (har fått ha täcke innan men inte velat ha). Eller så har de haft pyjamas bara.

Sv: Kall bebis på natten

Nattmössa? Mycket värme försvinner ju via huvudet. Mössa och strumpor (om inte pyjamasen har fötter) kanske räcker?

Mössa vore kanske en ide om jag kunde hitta någon som satt bra. Har provat de flesta modeller i olika storlekar men har inte hittat någon som sitter bra. Antingen åker de av, ner för ögonen eller så snurrar de. Vi har samlat på oss en riktigt stor samling mössor ;) Nu har han en rosa som funkar bra men den är för tjock för att ha inne

Liknande trådar

Gravid - 1år Mini har ett täcke nu som är för vagga/vagn i sin spjälsäng. Det blir ganska kallt i vårt sovrum nu på nätterna och mini lyckas oftast...
2
Svar
26
· Visningar
5 101
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Hur har ni gjort? I "alla" böcker så står det att det bästa är att barnet sover i samma rum,men i egen säng för att minska risken för...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 515
Senast: Calazirya
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 122
Senast: Vallmo
·
Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 844
Senast: Niceperson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka