Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på hur farao man gör för att få ändan ur den berömda vagnen.

Här är nämligen mycket snack och liten verkstad.

Olistad video? 😁 är det motsvarande att "visa bara för vänner"? Har aldrig haft ett youtubekonto!
Precis, de här valen får man. Så du kan välja olistad och ge länken till de som du vill ska se videon:)
Privat har jag inte testat själv, så vet inte exakt hur det fungerar.

Screenshot_20221105-221742_YouTube.webp

Hur jag ska kunna sova inatt. Och hur jag ska orka gå upp i tid för att testa mig igen. ”Alla” säger att det är onödigt men vill ändå ha det på papper för att kunna jobba på måndag. Hoppas bara jag får svar samma dag…

Just nu funderar jag på om jag faktiskt har en god anledning till att ibland ha svårt att fatta beslut.

Förra veckan missade jag något roligt för att jag inte kunde avgöra när det var bäst att delta i det roliga. Jag missade något på grund av att jag inte tog ett beslut.

Förra veckan fattade jag ett beslut om imorgon som jag starkt börjat misstänka kommer visa sig vara ett dåligt beslut (taget efter en del velande).

Veckan innan sa jag ja till en sak utan att fundera alls och misstänker att även det var ett dumt val 😅.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 011
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 655
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA