Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är rättVad smultron heter på engelska.
Google translate säger wild strawberries men det känns fel
Kettil, Kåre, Klint, Klas, Kasper, Karl-Johan, Karsten, Kaspian, Kang, Kermit, Kruse, Kalas, Kalabalik, Kamrat.Det är en nsv bruks. Mamma heter Kulla och pappa Viking. Kuling känns givet men det föddes en Kuling förra året. Det gör väl inget egentligen men helst ser jag ju att eventuell namne är lite äldre. För sto har jag bestämt mig för Källa.
Kultje är ju jättefint, det sparas för framtida föl. Tack! Det här blev en Kubb.Kettil, Kåre, Klint, Klas, Kasper, Karl-Johan, Karsten, Kaspian, Kang, Kermit, Kruse, Kalas, Kalabalik, Kamrat.
Om du vill vara på samma tema om Kuling, så har du gamla ordet Kultje som var ordet på Kuling fram till 1956 när SMHI bestämde att modernisera namnet för att likna våra grannländers.
Svaret är ja.Om en ledig plats i skohyllan är en tillräcklig anledning för mig att köpa ett par nya skor.
Jo, för då behöver jag fundera på vilka skor jag ska köpaSvaret är ja.
Så nu behöver du inte fundera mer
Det gjorde jag också när jag rakade huvudet under cellgiftsbehandlingen. Rakade bort de få ynkliga strån som komSambon rakar sig i duschen, under tiden.
Läs dina egna regler...Om en ledig plats i skohyllan är en tillräcklig anledning för mig att köpa ett par nya skor.
- bara köpa kläder om något annat gått sönder, eller till mycket specifika tillfällen
Kalas, Kompis Kamrat KapsylDet är en nsv bruks. Mamma heter Kulla och pappa Viking. Kuling känns givet men det föddes en Kuling förra året. Det gör väl inget egentligen men helst ser jag ju att eventuell namne är lite äldre. För sto har jag bestämt mig för Källa.
Tack! Rätt svar, verkligenLäs dina egna regler...
Skor är inte kläder.Tack! Rätt svar, verkligen
Och mina sandaler gick sönder förra sommaren så nu har jag inga.Skor är inte kläder.
Det blev alltihop. Inklusive lata migSka jag ta bilen till återvinningen och slänga den sista skiten jag rensat ut och påsarna med trasiga skor? Ska jag åka till stallet och maska av hästen så han gå ut på gräs? Ska jag handla mer tvättmedel så jag kan fortsätta min stortvätt?
Eller ska jag lata mig?
Med glädje och lyckönskningar, hoppas jag!Hur nya arbetsgivaren kommer reagera när jag berätta att jag oplanerat blivit gravid och bara kommer hinna jobba max 5 månader innan jag går på föräldraledighet
Tackar! V-namnen är jättefina. K-namnen inte riktigt min stil. Det blev en Kubb. En svart med stjärn.Kalas, Kompis Kamrat Kapsyl
Valdemar, Viggo, Vass, Ved,