Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, den ser lite otymplig att springa i, dock kanske den är vattentät så regnet inte gör så mycket!
Det kanske är en ny uppfinning, en slags löparkokong som en liksom bara drar åt kring ansikte och ben, armarna fritt inuti. Inget skav eller så. Vattnet rinner av fjällen som ändå andas underifrån.Hmm, den ser lite otymplig att springa i, dock kanske den är vattentät så regnet inte gör så mycket!
Alltså, JA! Tror stenhårt på den idén!Det kanske är en ny uppfinning, en slags löparkokong som en liksom bara drar åt kring ansikte och ben, armarna fritt inuti. Inget skav eller så. Vattnet rinner av fjällen som ändå andas underifrån.
...hur rika tror du vi kan bli på det här?
runcoon: the cocoon that can get you dry through a typhoonAlltså, JA! Tror stenhårt på den idén!
Klockrent!runcoon: the cocoon that can get you dry through a typhoon
Småfåglar äter ju mycket fästingar, så kanske äter de extra mycket i år då? För de skiter glatt på min verandaOm det verkligen är så att alla fåglar bajsar ovanligt mycket i vår eller om det är något jag fått för mig. Samtidigt – varför skulle jag få för mig det?
Tittar på en serie, och en man gör sina morgonrutiner. Först dusch, sedan rakar han ansiktet och huvudet. Så nu undrar jag, gör folk verkligen det i den ordningen?
När min sambo rakar sig (ansikte och huvud) så gör han det före dusch, vilket jag tycker känns som den vettiga ordningen, för annars fastnar ju allt hår på den fuktiga huden.
Killgissar att dom känner av luftfuktigheten.Hur auto på torktumlare/torkskåp fungerar. Hur vet den när kläderna är torra? Varför är mina kläder alltid lite fuktiga fastän den är inställd på extra torrt?
Ja det känns ju rimligt men tycker ändå de gör ett dåligt jobbKillgissar att dom känner av luftfuktigheten.