Aha! Då blev det genast mer begripligt.Det finns en inställning på Linux Mint där man kan invertera höger och vänster musklick. Vilket betyder att man kan använda musen på ett bättre sätt med vänster hand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Då blev det genast mer begripligt.Det finns en inställning på Linux Mint där man kan invertera höger och vänster musklick. Vilket betyder att man kan använda musen på ett bättre sätt med vänster hand.
Sambon rakar sig i duschen, under tiden.Tittar på en serie, och en man gör sina morgonrutiner. Först dusch, sedan rakar han ansiktet och huvudet. Så nu undrar jag, gör folk verkligen det i den ordningen?
När min sambo rakar sig (ansikte och huvud) så gör han det före dusch, vilket jag tycker känns som den vettiga ordningen, för annars fastnar ju allt hår på den fuktiga huden.
Har ingen aning om vad som är rätt men en varm hud gör en bättre rakning så det är nog anledningen.Tittar på en serie, och en man gör sina morgonrutiner. Först dusch, sedan rakar han ansiktet och huvudet. Så nu undrar jag, gör folk verkligen det i den ordningen?
När min sambo rakar sig (ansikte och huvud) så gör han det före dusch, vilket jag tycker känns som den vettiga ordningen, för annars fastnar ju allt hår på den fuktiga huden.
Min man rakar sig efter dusch för att huden är mer lättrakad då tycker han.Tittar på en serie, och en man gör sina morgonrutiner. Först dusch, sedan rakar han ansiktet och huvudet. Så nu undrar jag, gör folk verkligen det i den ordningen?
Rakning innan dusch, särskilt om en rakar huvudet.Tittar på en serie, och en man gör sina morgonrutiner. Först dusch, sedan rakar han ansiktet och huvudet. Så nu undrar jag, gör folk verkligen det i den ordningen?
Det är en sådan konstig grej! Ändå händer det då och då.Varför låter man saker man inte kan kontrollera förstöra ens humör?
Fölnamn är kul! Vad heter mamma å pappa? Vad är det för typ av häst? Ponny, storhäst? Varm eller kallblod?Jag funderar på fölnamn på K. Sto är klart men hingst är svårt.