Jag håller med om detta!Det är byxorna som ändrar sig. Det är alltid byxorna.
Alla mina kläder har gått ihop sig mot mig nu när jag är sjukskriven. Ohyfsat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med om detta!Det är byxorna som ändrar sig. Det är alltid byxorna.
Mina byxor också. Och arbetsvästen. Oförskämt av dem.Jag håller med om detta!
Alla mina kläder har gått ihop sig mot mig nu när jag är sjukskriven. Ohyfsat!
KrympmalOm det är mina arbetsbyxor som blivit mindre eller röven som blivit större
Hur gööööör man egentligen för att få ordning på sitt hår som har självfall?? Ville framhäva lockarna och jag ser ut som en riskvast istället. Jaja, någon måste ju göra det med
Jag hade lätt ätit det utan problem. Ligger det i frysen är jag inte så bekymrad.Kan jag äta köttfärssås som varit i frysen sen mitten av sep/okt? (Kommer inte ihåg exakt när jag lagade den).
Svårt känner jag just nu som studerar genetik och känner att jag har tagit mig lite vatten över huvudet.Dagens fundering: Hur svårt kan det vara att göra sina arbetsuppgifter? (Inte mina egna, de klarar jag av )
Svårt känner jag just nu som studerar genetik och känner att jag har tagit mig lite vatten över huvudet.
Eller snarare, jag närmar mig nog en utmattning, och försöker balansera avslappning med plugget - inte helt lätt.
De är på väg till min syster som bor i ett hus med stora fönster mot altanen utanför. Rådjuren går upp för den lilla trappan, lägger sig i snön på altanen och tittar på tv med familjen som sitter innanför fönstren...Vad rådjuren gör på vägen mitt i natten. Har de inget bättre för sig?
Perfekt ju!De är på väg till min syster som bor i ett hus med stora fönster mot altanen utanför. Rådjuren går upp för den lilla trappan, lägger sig i snön på altanen och tittar på tv med familjen som sitter innanför fönstren...
Nej det är lagom!Om det är för tidigt att gå och lägga sig nu?
Nej herregud. Så bra idé. Ska nog bara gå o lägga mig nu jag med.Om det är för tidigt att gå och lägga sig nu?
Nej. Det finns riktigt bra fungerande familjer.Om alla familjer är lika trassliga på sina egna sätt…?