Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag känner en som utan problem kan äta en familjepizza själv. Människan är skinn och ben. Jag Tror att det är ett svart hål istället för mage. Jag delar barnpizzan på två måltider....Undrar också ibland. Samtidigt som jag undrar varför jag inte lyckas lära mig att det är så, och ändå står med rester som måste hanteras (av ris, spaghetti och makaroner bla). Finns också de som säger att hämtpizza blivit så dyrt, men den räcker ju till tre måltider så 120 spänn är ändå ganska rimlig kostnad.
Gräsligt!Jag funderar på om det nån mer än jag som fnissar över namnet Strawberry Arena? Jag känner att smeknamnet jordgubben inte hade varit fel
Nej.Om ni har fått era efakturor från Telia?
Om ni har fått era efakturor från Telia?
Om jag ska köpa mig ett "låtsas akvarium" eftersom jag inte vill ha ett så stort akvarium men tycker att det är rogivande med fiskar.
Vad är ett "låtsasakvarium"?
Jag tycker också att det hade varit rogivande och mysigt med ett vackert akvarium. Men det känns som så mycket jobb och kunskap för att hålla bra vattenkvalitet och lämpliga arter osv.
Kan vara bra början, för att se om du tröttnar på det eller inte också.Om jag ska köpa mig ett "låtsas akvarium" eftersom jag inte vill ha ett så stort akvarium men tycker att det är rogivande med fiskar.
Om det är kul att köra hjullastare
Kan vara bra början, för att se om du tröttnar på det eller inte också.
Jag funderar på varför jag inte tål gudstjänsterna på radion. Det har inte att göra med VAD de säger eller sjunger, för jag kan lyssna på morgonandakten utan problem (fast att jag inte är troende).
Det måste vara ljudet, hur det låter, ekar eller något. Fasansfullt! Blir aggressiv av det.