Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur vanligt eller ovanligt det är med fobier. Och var gränsen går för fobi (möjligen googlingsbart). Varför har mitt syskon nära spindelfobi medan jag inte är rädd alls? Helt olika gener som slagit igenom bara? 😅

Undrar också ibland. Samtidigt som jag undrar varför jag inte lyckas lära mig att det är så, och ändå står med rester som måste hanteras (av ris, spaghetti och makaroner bla). Finns också de som säger att hämtpizza blivit så dyrt, men den räcker ju till tre måltider så 120 spänn är ändå ganska rimlig kostnad.
Och jag känner en som utan problem kan äta en familjepizza själv. Människan är skinn och ben. Jag Tror att det är ett svart hål istället för mage. Jag delar barnpizzan på två måltider....

Jag funderar på om det nån mer än jag som fnissar över namnet Strawberry Arena? Jag känner att smeknamnet jordgubben inte hade varit fel :rofl:
Gräsligt!

Jag bor dessutom i närheten, ska bli intressant att se om någon kommer att kalla det annat än Friends. Jag vet ingen som säger något annat än Globen.

Körde förbi arenan igår, det lös en röd rand mellan tak och vägg, funderade över om det var symboliskt.

Om jag ska köpa mig ett "låtsas akvarium" eftersom jag inte vill ha ett så stort akvarium men tycker att det är rogivande med fiskar.

Om jag ska köpa mig ett "låtsas akvarium" eftersom jag inte vill ha ett så stort akvarium men tycker att det är rogivande med fiskar.

Vad är ett "låtsasakvarium"?

Jag tycker också att det hade varit rogivande och mysigt med ett vackert akvarium. Men det känns som så mycket jobb och kunskap för att hålla bra vattenkvalitet och lämpliga arter osv.

Vad är ett "låtsasakvarium"?

Jag tycker också att det hade varit rogivande och mysigt med ett vackert akvarium. Men det känns som så mycket jobb och kunskap för att hålla bra vattenkvalitet och lämpliga arter osv.

Liknande dessa
Screenshot_20240119-074850.webp

Jag funderar på om det finns nån kurs där man kan lära sig rita/måla med akvarellpennor. När jag googlar så är det bara akvarellfärg och det är just akvarellpennor som jag vill lära mig använda bättre. Jag tycker att de är roliga eftersom det delvis är teckning men det blir lite "roligare" med färgen sen när man målar med vattnet.

Jag funderar på prefixen och tycker måndansare låter trevligt. Hur många inlägg krävs det för att bli det och kan man välja att ha kvar det sen?

Jag funderar på att läsa om böckerna om Emily. Men först måste jag reservera dem för att kunna låna dem. Kanske vill jag läsa om Skuggan över stenbänken också. Det var längesedan.

Jag funderar på varför jag inte tål gudstjänsterna på radion. Det har inte att göra med VAD de säger eller sjunger, för jag kan lyssna på morgonandakten utan problem (fast att jag inte är troende).

Det måste vara ljudet, hur det låter, ekar eller något. Fasansfullt! Blir aggressiv av det.

Jag funderar på varför jag inte tål gudstjänsterna på radion. Det har inte att göra med VAD de säger eller sjunger, för jag kan lyssna på morgonandakten utan problem (fast att jag inte är troende).

Det måste vara ljudet, hur det låter, ekar eller något. Fasansfullt! Blir aggressiv av det.

Spelas det ena in i en studio och den andra i en kyrkan så kan det förklara att ljudet blir olika.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
39 40 41
Svar
812
· Visningar
28 770
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
86 87 88
Svar
1 752
· Visningar
85 416
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 713
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar