Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelas det ena in i en studio och den andra i en kyrkan så kan det förklara att ljudet blir olika.
Men då blir nästa fundering: Varför tycker jag så illa om det ljudet i radion? I en riktig kyrka påverkas jag inte alls på samma sätt. (Inte för att jag går i kyrkan särskilt ofta.)

Funderar över hur lång tid det kommer att ta mig att rensa ut 100 kvadratmeter plus källare.
Har bott här i 12 år och det känns som att det är prylar och möbler överallt O_o
Har bestämt mig för att sälja huset och flytta till lägenhet. Tänker mig en liten tvåa så det blir en halvering av bostadsyta!

När får man veta eventuell skatteåterbäring (är tämligen säker på att jag får tillbaka och inte rest). Det skulle vara välbehövligt om vi säger så :bag:

Hur gööööör man egentligen för att få ordning på sitt hår som har självfall?? Ville framhäva lockarna och jag ser ut som en riskvast istället. Jaja, någon måste ju göra det med :meh:

Min vinterjacka har snodd på insidan så man kan dra åt midjan. På snodden sitter en liten plastfjong, den sitter inte åt utan åker runt. Vad är det för fjong? Vad är poängen??

Måste nog ta en bild, förstår att fjong inte är särskilt beskrivande… :D

Vad jag egentligen kollar på på mobilen, först kommer det upp en video med en gris som målar tavlor och texten "detta är nog det märkligaste du ser idag" ,... Direkt efter kommer nästa video med ett snötäckt Sverige och en bonde som använder sin kamel som draghjälp till ensilage balar när traktorn strejkar pga kylan....så attee 😅🙈🙈

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
39 40 41
Svar
812
· Visningar
28 770
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
86 87 88
Svar
1 753
· Visningar
85 448
Senast: Luzzan
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 713
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar