Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förmiddagen har spenderats med lite "life-admin" (skriva under papper, rensa bland mail, svara på/skicka mail, ringa hundra samtal typ..), nu ska jag snart ta och laga lite lunch och sedan ska jag promenera ned till campus för lite eftermiddags-plugg med en vän!

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att varma mackorna ska bli klara :d Ätit galet mycket de senaste dagarna, är konstant hungrig! Undra vad det tagit åt min kropp:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Skall inte journalister skriva korrekt svenska i våra tidningar? Är inte det del av deras utbildning? Jag ser felaktig grammatik och... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 786
Senast: Badger
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
787
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 268
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka