Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag precis kommit hem från en vän där vi tillagat en renässansmåltid bestående av torsk i sod med saffran, kryddkål, stekt fläsk, sås Robert, valnötsbröd, honungssmör och hjortrontårta. Nu ska jag ta och koka en kopp te och läsa lite i en bok jag fick med mig av ovan nämnda vän.

Så intressant med historisk måltid! :D

Just nu ska jag åka och hämta en kollega. Därefter ska han och jag till Malmö tillsammans med två andra kollegor för att gå på MFF-Helsingborg-derby :D

Just nu försöker jag hitta ett sätt att sitta på som funkar utan att ryggen gör allt för ont. Kan inte påstå att det går speciellt bra dock

just nu skriver jag musik (verkar vara det enda jag gör nuförtiden) men inspirationen försvann i samma stund som någon bestämde sig för att sätta sig och handdiska typ 14 kastruller just vid mig :banghead: :arghh: :rage:

Har fixat med pekfingret som fått nagelbandsinflammation och sitter nu och lyssnar på lite Nickelback. Ska snart fundera på att bege mig. Har inte sovit mycket inatt.

Just nu vill jag byta url/användarnamn på tumblr men det jag verkligen vill ha är redan taget av någon som inte har uppdaterat sin blogg på 5 år!!! :arghh: får väl nöja mig med någon alternativ stavning kanske, men det känns ju inte så kul

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 906
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 725
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka