Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag i soffan och irriterar mig på min grannes förbannat dåliga musik som människan envisas med att dela med sig av genom att spela HÖGT.. :meh:

Just nu sitter jag och mår illa, konstaterar att den här dagen varit dum och hoppas på att morgondagen på något mirakulöst vis blir bättre.

Just nu är jag frustrerad på mig själv :banghead:. Att jag aldrig lär mig att jag inte kan dricka kaffe på tom mage. Sitter och skakar, får se hur lång tid det tar innan kroppen fattar att jag ätit frukost nu :angel:

Just nu sover lillbusen, så jag passade på att städa köket när man får vara ifred. Är liksom mindre kul att torka av frys och kyl när man får små avtryck av barnhänder direkt :p

Just nu sitter jag och spelar Flintstones, äter lite godis och njuter av att inte behöva gå ut i ösregnet mer idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 733
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka