Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu slappar jag och barnen lite efter en dag med skola och dagis. Blev en tur till affären efter skolan för att köpa glass också :)

Just nu väntar jag på att vattnet ska börja koka på spisen så att jag kan fixa lite middag (stekt falukorv och kokta makaroner, kan det bli mer student?) och sen ska jag sätta igång och skriva på en artikel.

Just nu sitter jag och chattar med en gammal vän jag inte pratat med på ett flertal år! Alltid kul att få veta vad det blivit av folk man en gång i tiden umgåtts med:)

Just nu äter jag och Mathilde lunch. Vi är väldigt trötta efter att först ha varit i stallet vid 7.15 och efter att ha släppt ut hästarna, longerat en ponny samt mockat så gjorde vi oss klara för lite shopping. (Event på Cubus följt av Kicks, Clas Olson, Coop, Glitter, Netonnet, MFF-shopen och Bauhaus.) Avslutade med däckbyte här i Staffanstorp. Nu är vi trötta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 738
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka