Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu slappar jag och barnen lite efter en dag med skola och dagis. Blev en tur till affären efter skolan för att köpa glass också :)

Just nu väntar jag på att vattnet ska börja koka på spisen så att jag kan fixa lite middag (stekt falukorv och kokta makaroner, kan det bli mer student?) och sen ska jag sätta igång och skriva på en artikel.

Just nu sitter jag och chattar med en gammal vän jag inte pratat med på ett flertal år! Alltid kul att få veta vad det blivit av folk man en gång i tiden umgåtts med:)

Just nu äter jag och Mathilde lunch. Vi är väldigt trötta efter att först ha varit i stallet vid 7.15 och efter att ha släppt ut hästarna, longerat en ponny samt mockat så gjorde vi oss klara för lite shopping. (Event på Cubus följt av Kicks, Clas Olson, Coop, Glitter, Netonnet, MFF-shopen och Bauhaus.) Avslutade med däckbyte här i Staffanstorp. Nu är vi trötta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Skall inte journalister skriva korrekt svenska i våra tidningar? Är inte det del av deras utbildning? Jag ser felaktig grammatik och... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 786
Senast: Badger
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
787
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 268
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 23 24 25
Svar
484
· Visningar
13 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka