Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu kollar jag och mini på tv en stund, ska snart gå och hämta storebror och ev gå till affären en sväng. Började morgonen idag med att bilen inte gick att låsa upp, sedan när jag väl fick upp dörren startade den inte istället. Fick ringa pappa så han kom med startkablar :p

Just nu inser jag att jag får ändra planerna för kvällen. Skulle precis gå till morsan när hon ringer och säger att det varit skottlossning utanför hennes port och nu är det avspärrat, poliser överallt och världens kaos. Inte vet de vart den som sköt tagit vägen heller. Morsan i sin tur är lite för mycket nyfiken journalist, för hon åkte direkt ner med hissen till porten för att försöka se vad som hände ganska direkt efter att hon hört skotten, någon som skrek osv. Sedan ringde hon mig och då tvingade jag henne att ta sig in i lägenheten igen och stanna där resten av kvällen...

Just nu inser jag att jag får ändra planerna för kvällen. Skulle precis gå till morsan när hon ringer och säger att det varit skottlossning utanför hennes port och nu är det avspärrat, poliser överallt och världens kaos. Inte vet de vart den som sköt tagit vägen heller. Morsan i sin tur är lite för mycket nyfiken journalist, för hon åkte direkt ner med hissen till porten för att försöka se vad som hände ganska direkt efter att hon hört skotten, någon som skrek osv. Sedan ringde hon mig och då tvingade jag henne att ta sig in i lägenheten igen och stanna där resten av kvällen...

Jag hade nog gjort som din mamma :o :D

Just nu ska jag ge mig på att locka mitt eget hår med den nya locktången. Dottern gav den godkänt men jag gjorde tydligen inte likadant som pappas flickvän :p

Just nu kollar jag på tv4play och bläddrar bland hästannonser :p Njuter lite av tanken på dagens ridtur på medryttarhästen :) :love:

Just nu ser lille sonen på Emil i Lönneberga , det är favoriten som alltid hjälper vid dåligt humör. Själv funderar jag på att dricka te och kanske städa köket.

Just nu har vi just kommit hem från ovan nämnda picknick, står nu och lagar kvällsmat medan ungarna spelar lite dataspel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 738
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka