Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ligger jag och slötittar på "Bron" på Netflix och försöker intala min kropp att jag inte har tid att bli sjuk. Har egentligen tusen saker att fixa med, men det hjälper ju inte om jag skulle få feber..

Just nu är jag trött och sömnig men det skulle kännas så konstigt att gå och sova nu, plus att jag kanske sover till kl 3 på natten och så sitter jag där helt pigg mitt i natten istället, så jag håller mig vaken.

Just nu är jag lite sur för att det inte finns ryttarmeddelande ute till fredagens tävling. Det ska vara ute fem dagar i förväg och dessutom är ryttarmeddelande och startlistor ute för lördagens tävling på samma klubb.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 739
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka