Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu har jag slösat pengar som egentligen tänkte läggas på nya vardagskläder... men det gick fasen inte att hålla tillbaka när man kikade runt i en internetshop och hittade ett par ridstövlar i sin (ofta svårhittade) storlek för 50% rabatt + kampanjkod som drog bort ytterligare några kronor. Mumma!
Får helt enkelt stå ut med lite slitna kläder i vår..
Just nu funderar jag över min klass.... det verkar som om typ alla i min klass har glömt bort att de själva har valt att plugga detta, fullt frivilligt... jag tycker mest det är gnäll över uppgifterna och ingen verkar tycka det är intressant eller vilja diskutera... äh, ingen tvingar dig o läsa detta??
Just nu försöker jag plugga men eftersom det dånar värre än någonsin utanför pga renoveringar så kan jag inte ens tänka klart med hörlurar på. Skolan är ungefär lika stillsam just nu, att ens få sittplats där nu i examensarbetes/uppsatstider är stört omöjligt och ljudnivån är som på tivoli ungefär.
Just nu irriterar jag mig på grannen som lyckas med bedriften att tvätta i tvättstugan på ett sådant sätt att det stinker parfym i rummet utanför tvättstugan... Det gick fasen knappt att andas där när jag skulle boka tid, och den enda lediga tiden idag var (såklart) precis efter den grannens tvättpass... Tur att det går att vädra. Hoppas att maskinerna inte stinker. Jag är lite för parfymkänslig för att klara av att mina egna kläder stinker parfym.
Just nu är jag arg på farsan som kvaddat sin bil... Han körde, kom på att han hade fel glasögon och skulle byta till rätt, fick för sig att göra det samtidigt som han körde och körde rakt in i någon betonggrej. Eftersom han klarade sig helt utan problem blir jag arg, för det är så jäkla korkat att göra sådär, inte minst med tanke på att han har svårt att röra sig och därför inte är så snabb i "byta glasögon-rörelsen" och dessutom var det precis utanför en skola. Ren tur att han inte körde på något litet barn. Hoppas att polisen skäller ut honom. Han som alltid brukar köra så ordentligt i vanliga fall. GAH!
Kropp & Själ Jag menar nu inte att ifrågasätta din upplevelse eller hur din familj ser ut. Jag tänker mer generellt, att i bland kanske föräldrar och...
Hästmänniskan Nej, men jag hade heller inte köpt en sådan med skadehistorik heller. Absolut, det blir nog bäst med en häst som kan det mesta redan och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.