Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu påminns jag om varför jag hatar vuxenutbildningen här i kommunen. Inget telefonnummer att ringa. Studievägledarna går bara att få tag i några få timmar per dag, och de lyckas pricka in de ytterst få timmar som jag faktiskt jobbar. De vill såklart att man ska maila till dem, meeen senast jag försökte mig på det så förstod de inte vad jag ville, uttryckte sig riktigt uselt och allt blev bara åt helvete.

GAH :banghead: :banghead:

Just nu uppdaterar jag min almanacka, finns ingen härligare känsla än att få struktur på sitt liv och fylla dagarna med spännande aktiviteter!

Just nu försöker jag få mini att somna.
Tar alltid hela kvällen innan han sover och idag är verkligen inte rätt dag för det. Har mått apa på hög nivå hela dan. Inte blir det lättare av att hans storebror springer och distraherar honom hela tiden heller

Just nu sanerar jag efter jordbävningen här. (Med andra ord jag städar ungarnas garderob) Hittade en hästsko och funderar på vilken häst den tillhört och försöker pracka på min brorsdotter en drös med hästböcker och tidningar :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 913
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 747
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka