Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu påminns jag om varför jag hatar vuxenutbildningen här i kommunen. Inget telefonnummer att ringa. Studievägledarna går bara att få tag i några få timmar per dag, och de lyckas pricka in de ytterst få timmar som jag faktiskt jobbar. De vill såklart att man ska maila till dem, meeen senast jag försökte mig på det så förstod de inte vad jag ville, uttryckte sig riktigt uselt och allt blev bara åt helvete.
Just nu försöker jag få mini att somna.
Tar alltid hela kvällen innan han sover och idag är verkligen inte rätt dag för det. Har mått apa på hög nivå hela dan. Inte blir det lättare av att hans storebror springer och distraherar honom hela tiden heller
Just nu sanerar jag efter jordbävningen här. (Med andra ord jag städar ungarnas garderob) Hittade en hästsko och funderar på vilken häst den tillhört och försöker pracka på min brorsdotter en drös med hästböcker och tidningar
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.