Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker jumpsuits är så knepiga i passformen!! Om man har en väldigt rak och symmetrisk kropp är det nog enklare, annars blir det lätt att den t ex sitter bra på överkroppen men alldeles för tight över höfterna eller så. Playsuits är däremot enklare, tycker jag :)

Är skillnaden att det är korta ben på playsuits? (Åtminstone tror jag det var så när jag bild-googlade :p )

Just nu dricker jag te och funderar på varför energin tog slut bara "pang poff" mitt på dagen. Allt började ju så bra, men efter dagens långpromenad har jag inte fått något gjort alls (och promenaden var så otroligt lugn att den omöjligt kan ha tröttat ut mig).

Men suck!
Dressyren är snart slut, sista ryttaren som är inne nu och precis då börjar det såklart krångla så det inte går och se. Vet inte om det än mitt internet eller själva sändningen. Troligen internet.
Nån vaken som kan tala om vem som vann?

Fick igång det igen

Juat nu sitter jag på föräldrarnas altan och tycker det kan sluta blåsa. Jag fryser! Sonen ville hjälpa till och kratta mossa, han får hållas en stund så ska vi gå hem sedan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 920
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 754
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka