Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag på praktiken och kämpar för att ge ett seriöst och engagerat intryck. Men efter att ha suttit i en stol och bläddrat i böcker sen klockan 8 i morse börjar det bli riktigt jävla svårt. Jag älskar det vi gör här - när det finns något att göra. Som det är nu så känns det som om jag kastar bort dyrbar tid jag skulle kunnat använda på att ta ikapp övrigt skolarbete på. Blä!

Just nu sitter jag och funderar på om dotterns kalas ska innebära fika, mat eller både och. Hon sa själv att fika var nödvändigt :p

Kollar runt lite på bloggportaler och skummar igenom diverse bloggar. Så många perfekta liv, stilleben på nyttiga frukostar med diverse frön, steg för steg hur du får det perfekta "glowet" på nyrakade ben, juicer med extra vitaminer. Fastnar lite på Marie Serneholts blogg och läser förundrat samtidigt som jag missar att vitlökssåsen från gårdagens kebabtallrik droppar ner på soffan och bildar en inte helt fräsch fläck. Tänker att det suger nog in...

Senast ändrad av en moderator:
Just nu kommer jag precis från ett glädjefyllt besök hos en patient som idag klarade att gå 7 meter med stöd jämfört med 3-4 förra veckan :D Det är såna här stunder som mitt jobb känns så bra!

Just nu har jag precis kommit hem från läkarundersökning. Måste tillbaka imorgon igen för att ta massa blodprover :yuck:

lyssnar på dansk hip hop och skrattar så att tårarna rinner. :rofl: alltså danska är det läckraste språket i världen, men jag har svårt att ta dansk rap på allvar :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 926
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 755
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka