Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag och laddar lite inför ridningen i morgon.
Inte ridit på evigheter så lite nervöst är det allt.

Just nu sitter jag och lyssnar på en p3-dokumentär (precis som jag gjort i princip hela dagen) och snart ska jag ta och gå och lägga mig på spikmattan jag lånat av en kompis. Provlåg i ett par minuter och höll på att somna direkt, hoppas det gör under för min nacke och skulderblad också!

Just nu funderar jag på om jag blir kallad till intervju eller om jag inte ens kommer så långt i min jobbansökan. Uppfyller jobbkraven men frågan är om mitt personliga brev övertygade att jag kan och vill :nailbiting:

Just nu mår jag väldigt illa, men känner mig samtidigt nöjd med att faktiskt ha fått iväg en jobbansökan. Inte den bästa, men det är ju helt klart större chans att få jobbet med en dålig ansökan än om jag inte skickar något alls :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 926
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 755
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Hälta hos 10 veckor gammal valp.