Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag med mensvärk, verkligen kul på min lediga dag. Dessutom arbetar sambon lååångt bort i veckan, vi bor i Skaraborg och han ska jobba i Malmö. Kommer hem först på torsdagkväll, sen åker han nästa måndag igen.

Just nu såg jag just en bild jag önskar att jag inte sett.
En skjuten giraff med en massa jägare som stod runt den och flinade :(

Jag med :mad:

Just nu sitter jag på tåget mot Kristianstad. Lägervecka, eller jag menar fältvecka, med skolan har startat! :D

Vet inte hur det blev så, men jag läste Mårten istället för blåsten och började verkligen fundera vem denna Mårten är och vad sjutton han har gjort för att irritera er! :laugh: :rofl:

Just nu såg jag just en bild jag önskar att jag inte sett.
En skjuten giraff med en massa jägare som stod runt den och flinade :(

Men fy så hemskt!! :( Inte alls kul att se sådana bilder... :cry:

Vet inte hur det blev så, men jag läste Mårten istället för blåsten och började verkligen fundera vem denna Mårten är och vad sjutton han har gjort för att irritera er! :laugh: :rofl:

Men fy så hemskt!! :( Inte alls kul att se sådana bilder... :cry:
Jättehemskt :(
Värsta är ju att dessa sabla tjuvjägare (som jag antar att det är ) ser så jäkla nöjda och glada ut

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 933
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
234
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 772
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
380
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna