Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu väntar jag på att mitt te ska svalna tillräckligt för att bli drickbart. Helt ny sort nu, något ekologiskt grönt te med citrus och aloe vera.. Kommer nog bli supergott eller riktigt äckligt, spännande :p

@Red_Chili Det låter riktigt spännande! Jag har inte riktigt vågat prova mig på Aloe Vera eftersom både min mamma och mormor är allergiska, vilket är synd då det verkar vara en riktig mirakelprodukt!

@Red_Chili Det låter riktigt spännande! Jag har inte riktigt vågat prova mig på Aloe Vera eftersom både min mamma och mormor är allergiska, vilket är synd då det verkar vara en riktig mirakelprodukt!

Det var gott! :D Jag är, vad jag vet, inte allergisk mot något och inte mina föräldrar heller. Men det kanske inte är något som ska överkonsumeras ändå... Har dålig koll på vad aloe vera ska göra faktiskt, men gott var det och det är mest det jag bryr mig om när det gäller te :p

Just nu väntar jag på att mannen ska komma hit och försöker övertala mig att göra NÅGOT vettigt innan han är här, för efter att han kommit lär ju inte mycket hända om jag känner oss rätt.

Just nu översätter jag förslag till stadgeändringar från norska till svenska, förbereder inför helgens årsmöte och har tvättstuga!

Det var gott! :D Jag är, vad jag vet, inte allergisk mot något och inte mina föräldrar heller. Men det kanske inte är något som ska överkonsumeras ändå... Har dålig koll på vad aloe vera ska göra faktiskt, men gott var det och det är mest det jag bryr mig om när det gäller te :p

Som jag förstått det så är det skillnad på aloe vera och aloe vera. Minns inte exakt hur eller varför, men det finns tydligen olika klasser av produkten och vi har bara provat billigare/enklare varianter (eller så hade det med hur man skördade/odlade den) och det var de som gav utslag.

Fick just ett svar på en annons om medryttarhäst som jag lade ut förut. Visade sig att det fanns en i närheten som behövde hjälp med ett varmblod. Skoj som tusan, men lite nervöst också. Har inte ridit stor häst på evigheter verkligen.
Har inte ridit alls på bra länge egentligen, men just stor häst är flera år sedan :p
Annars har det mest varit islandshästar

Precis kommit hem från stallet efter att ha bevittnat förödelsen efter stormen. Fårhus och foderhäcken med tak har flugit flera meter, landat på sidan samt kraschat fårhagens ena kortsida (inkl. avbrutna stolp). Tur att jag är ledig i morgon :angel:

Just nu spammar jag den här tråden :p och funderar på om jag kan ha mina ridbyxor fortfarande. Slökollar lite på Britian´s got talent också.

@LindgrenV Oj! Tur att ingen blev skadad alla fall.

Senast ändrad:
Betraktar hunden som däckat

11098571_884892344886428_1329184516_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 937
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
238
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka