Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag ute i trädgården i skuggan och dör en smula... enligt termometern ska det vara 20 grader men är lite tveksamt om det stämmer.. men varmt är det! :D

Just nu funderar jag på hur jag ska lägga upp morgondagen. (Bytte arbetspass med en kollega så ordinarie plan fungerar inte. Tror det blir stallet på morgonen, jobb 8.30-18 och sen direkt till Stadion för att se MFF:s hemmapremiär :D )

Just nu väntar jag på att vattnet ska koka upp så att det blir någon ätbar pasta här ikväll. Övertalade mig själv att fixa mat trots allt. Lyssnar på favoritmusiken under tiden jag väntar :)

Just nu tar jag en liten paus från städandet och petar i mig en halstablett. Funderar lite på vad jag ska sätta igång med härnäst.

Just nu väntar jag på "min" fotograf. Ska ut och plåta lite och därefter gå ut och käka på nåt hak i närheten

Har precis sytt på ett märke på min ovve samt lagt upp ena benet, sen tog motivationen slut. Funderar på om jag kanske ska ta och leta upp någon trevlig film eller serie på Netflix istället.

Just nu dricker jag te och tittar på Sofias änglar.
Så otroligt sorgligt :( Sedan försöker jag finna motivation till att baka bröd, hade ju varit smart att gjort det tidigare idag istället. Ooorkar inte, men måste om vi ska ha nåt till frukost i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 790
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar