Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hett tips: kör inte in i stolpar. (oh yes, jag har skällt på farsan nu..)
11189986_429940003843961_645053225_n.jpg

Just nu har jag precis skickat in en arbetsansökan samtidigt som jag masserar min onda lårmuskel och ska göra månadens budget, ooooja mina fredagar är otroligt spännande:p

Just nu sitter jag och fyller i en ansökan till en utbildning.
Har sökt den förut men kon inte in då, hoppas göra det nu.

Blev väckt av att en kursare precis som kom och knackade på altandörren och frågade om hans byxor var kvar här. Informerade då snällt att de låg kvar nere på "pub/klubb"-en vi var ute på igår (inser hur självklart det låter i mitt huvud, men kanske inte för de som inte vet att det var toga-fest igår :D). Så nu sitter jag och väntar på att mitt te ska bli av drickbar temperatur, sen ska jag duscha och fortsätta städningen av uteplats/lägenhet!

Just nu väntar jag på att dagens andra kollega ska komma till jobbet. Då ska jag gå på lunch! (Vilket just idag innebär träning i personal-gymmet.)

Just nu ligger jag utslagen i soffan efter en lång dag på loppis och funderar på om det kanske är dags att bege sig till köket och laga taco:d

Just nu är jag trött efter att ha jobbat 6.45-19 och sen varit i stallet efter det. Nu väntar dusch, tvätta håret, laga mat och sooooova!

Just nu ska jag precis kolla på Det okända, funderar på om man ska äta något och om min stackars mini får sova lugnt i natt, utan hostanfall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 739
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka