Just nu del VI

Just nu dricker jag kaffe och färgar löshår. Jag har inte en aning om man kan bleka det, men vad jag läst mig till så är det big no no att bleka det. Men wtf :D det var slitet och fult redan innan så jag funderade ändå på att kasta skiten så det är inte hela världen om det går åt helvete :p

Just nu har jag nyss hämtat mini på dagis, funderar över varför min dator började spela musik när jag startade den

Just nu sitter jag på campus, lyssnar på julmusik och sliter mitt hår med dagens uppgift: att rita en fasad med inte mindre än 96 kolonner och tusen andra saker, efter att ha haft två föreläsningar i arkitekturhistoria :arghh:

Vilken klänning? Och ännu mer intressant, hur lyckas den få dig att se ut som Lady Dahmer? :p
Den här. Jag ser ut som ett Legoblock. :p Jag trodde den skulle bli fin att markera i midjan med ett svart skärp, men nope, då ser det än värre ut.

Och tack för info! Budapest låter grymt. Att det verkar vara en enormt vacker stöd gör inte heller saken sämre.

Just nu funderar jag på om jag och liten ska åka iväg imorn för att inskaffa en tapetrulle. Sambon säger att det blir slitigt och fult där jag tänkt tapetsera, men jag hävdar att det går :angel:

Just nu lyssnar jag på Avril Lavigne, önskar att Swefilm kunde lägga ut hela Once upon a time och funderar på och ta en macka.

@grodan21 jag kan lyssna om du vill :)
Eller ja, läsa :p

Just nu håller jag tummarna för att unga frökens kräkande bara var en matförgiftning och ingen magsjuka. Imorgon är jag iofs ledig men jag ska ju fixa fransarna och det känns sådär att släpa med en magsjuk unge dit :angel:

Jag är glad att jag själv bör vara immun mot magsjuka. (Har aldrig varit magsjuk och har definitivt inte sysslat med några säkerhetsgrejer typ handsprit och sånt trams.)

Just nu ligger jag i sängen och funderar. Dagarna är fullbokade till max och stressen över att mitt hem ser ut som en smärre katastrof ger perfektionisten i mig ångest. Jag behöver storstäda, rensa garderoben, tvätta, göra rent råttburen och så vill jag ju även julpynta och måla lite. Läsa klart min bok och andas. Men det hinns inte! Ska försöka gå upp tidigt i morgon och städa innan jobbet, men jag lär nog förlora mot självdisciplinen. Som alltid...

Just nu planerar jag framtida datorköp och funderar på om jag ska köpa den i UK för att få rätt kontakt till eluttagen eller i Sverige för att få rätt tangentbord...

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 196
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31