Just nu del VI

Just nu ska jag gå hem och laga mat på min lite otäcka spis. Den har börjat bli så jättevarm. En platta blir mycket varmare än de andra, fast de står på samma grader.

Just nu har jag absolut noll energi överhuvudtaget. Har precis sovit i tre timmar och skulle önska att någon kom med lagad mat till mig. Måste också försöka duscha i vår icke-fungerande dusch samt packa upp en massa kläder - VILL INTE :arghh:

Just nu har jag lyckats posta från fel användare, lol. Tack för att mina cookies blev rensade och jag utkastade och jag fortfarande inte lärt mig att jag numer (sedan typ över ett år tillbaka?) heter Riley.

Just nu har jag nyss vaknat och funderar över en vänförfrågan på fb.
Har ingen aning om vem människan är, hon verkar vara i samma ålder som min mamma och vi har tydligen 3 gemensamma vänner. Men skickar man förfrågan till en främmande människa, kan man inte åtminstone skriva ett mess då om vad man vill?
Har inget som helst intresse av att ha folk jag inte vet vilka de är på min vänlista.

Just nu funderar jag på vad jag ska ha på mig idag. Borde kommit på det helst i förrgår :banghead:
Men ni vet hur det är. Hur mycket kläder man än har så har man ändå inga kläder som passar :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 196
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31