LadyCovergirl
Trådstartare
Just nu sitter jag på jobbet och väntar på inlåsning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha whoops ;D Nya runda var kaaanske lite dumtJust nu sitter jag på jobbet o väntar på o få ta rast o äta lunch efter en lite för lång långtur på heden med Gul o @WingatesKom bara 10 min för sent till mitt möte men de valde ändå min lösning
Tack för sällskapet, perfekt Tiger-måste-lära-sig-inte-vara-rädd-för-andra-hästar-häst Mr Gul var!
Just nu konstaterar jag något missnöjt att klänningen som var så fin på Asos-modellen får mig att se ut som Lady Dahmer, vilket var en mindre fungerande humörhöjare. Funderar även (helt orelaterat) på var jag och pojkvännen vill åka över nyår. Budapest eller Belgrad känns oerhört lockande!
Just nu konstaterar jag något missnöjt att klänningen som var så fin på Asos-modellen får mig att se ut som Lady Dahmer, vilket var en mindre fungerande humörhöjare. Funderar även (helt orelaterat) på var jag och pojkvännen vill åka över nyår. Budapest eller Belgrad känns oerhört lockande!