Just nu del VI

Just nu gör jag kvällsmat, lyssnar på musik och tänker på ett samtal med exet idag.
Han är sådan som håller inne med allt, aldrig pratar om vad han känner eller för den delen visar det.

Men att han mår dåligt pga jobbet visste jag, det har han gjort bra länge och idag erkände han hur illa det faktiskt är. Han springer i full fart rakt mot väggen :( Han hade tom suttit och grinat hos chefen för att han är så slutarbetad. Och då är det illa. Men vad gör man, mer än lyssnar de få gånger han faktiskt pratar?

Senast ändrad:
Just nu lägger jag mini, försöker få hans storebror och göra något lugnt och stillsamt så han inte håller mini uppe och funderar på om man ska se en film sedan.

Just nu har jag precis hämtat mig från att ha storböla så att tårarna sprutat pga: http://www.manchestereveningnews.co...-news/dying-patients-final-wish-comes-8069477

EoPHQIw.jpg

Hann inte ens börja läsa texten, lol. SO MUCH FEELS.

Just nu damp jag precis ner i soffan, nyss hemkommen. Har varit på möte, handlat, tankat bilen och gjort en massa måsten för att äntligen vara redo för den kommande veckan :) Nu ska jag bara försöka varva ner så jag iaf kan åstadkomma något som liknar sömn inatt.

Just nu tittar jag på världscuphoppning på svt play, tittade nyss på stjärnornas hoppning och har sådan vansinnig hästabstinens att jag går i bitar snart.

Just nu väntar jag på att lille sonen ska vakna, han vaknar alltid runt kl 06 alla dagar i veckan.

Sambons mobil ringde vid 5-tiden, och min 06.30, han brukar alltid vakna vid första alarmet. Men inte idag, så jag har smygit in flera gånger bara för att höra honom snarka. Undra vad som gjort honom så morgontrött? Han får sova max en kvart till, sen får jag väl väcka honom för att inte få hela dagen i otakt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V