Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Fast jag tror att hon har helt rätt i den diagnosen, i alla fall om jag baserar antagandet på hur du skriver här på buke.

För övrigt tycker jag alltid det är lika synd att läsa om din självkänsla och självuppfattning. Jag hoppas verkligen du kommer ur din snedvridna verklighetsuppfattning någon gång..

Rent krasst tror jag inte heller att människan var helt ute och cyklade.
Inte 'ens' enligt gängse norm är du tjock eller ful.

kl
Vart fan är regnet? Det ska regna idag. GE MIG REGN.
Och åska helst. Tack.

"Nej, jag tycker bara om att träna"

... Sen att jag just nu faktiskt strävar efter att gå ned i vikt är väl en sak, men jag försöker få bort "bantningstänket" och försöker i stället se det som en bonus att jag blir av med överflödigt fett och blir fastare i kroppen av att tänka och prioritera annorlunda genom att träna och äta bra mat. Jag har ju lagt om min kost på ett sånt sätt att det är hållbart och förmodligen ändrar grundtänket. Jag lever ju inte precis på allevos pulverdieter :cool:

Det är sunt :) I de flesta fall följer kroppen med vanorna. Kanske tar det längre tid att tappa vikt men det är ju lättare att gå ner på vanor man kan hålla även fortsättningsvis.

Vi får helt enkelt motionera på och skita i alla neggokommentarer ;)

Ja precis! Eftersom jag dessutom är en sån person som lätt hamnar i träsket där det går lite överstyr (tänk typ... Let's eat ALL the food), så är det ju hela grundbyggnaden jag måste göra om (göra rätt :p). Känns som att det är mer hållbart med en ny grundbyggnad :)

Precis! Sedan, när man i stället är synbart vältränad, kanske man slipper få "bantar du?"-kommentarerna och i stället "bara" får avundsjuka blickar :D

Här behövs regnet, men kunde det inte hålla i sig till typ.. 16.00? Då skulle jag hinna springa!

*kl*

På att min mens försvunnit?! O_o Efter en noggrannare utredning är jag inte gravid eller har någon cysta, men ändå har jag förbannat ont i vänster sida...? Ska bli spännande och se när den bestämmer sig för att dyka upp igen, helst inte nästa torsdag då jag har slutprov i etik.

kl
på bilister

antingen blir man utskälld när man går på ett övergångsställe utan att "vänta" på att bilen ska köra förbi, eller så blir man utskälld för att man väntar att bilen ska köra förbi - då man inte står vid något övergångsställe.

/headdesk

kl

Irriterad på att det inte åskar, regnar och blåser.
Trött på att vara klibbig, trött och ha en hjärna som bara smälter.

KL

Jag är dödligt irriterad på idioten som tyckte att jag bara skulle ta ut 3,5 veckors semester för "det räcker väl". Fy fan. Jag hade kunnat ha sovmorgon i fem dagar till!!! :arghh:

(Sen att idioten i sammanhanget är jag själv försöker jag för min mentala hälsas skull att inte ens tänka på.)

Är irriterad på att jag tyckte jag var jättesmart nyss, tänkte att vi köper en Malmbyrå och ställer tv:n på. Då kan inte ungarna klättra på den, mini når inte tv:n och vi får undan boxern och sådant. Låter ju skitbra.

Sedan gick jag in på Ikeas sida och kollade priserna på en sådan byrå.
Då kändes det inte lika smart längre :meh:

Om jag bara hittade en frivillig, dvs. vem som helst som jag känner eftersom alla jag känner är normala eller över medel, som kunde ställa upp och låta x antal förbipasserande på stan jämföra mig med henne och avgöra vem som var snyggast (eller tja, för den delen bara bett folk att bedöma en oretuscherad bild av mig) så skulle jag med glädje bevisa att jag enligt gängse norm är ful.

kl

Irriterad på mig själv för att jag vid det här laget VET att Black Ops 2 inte är bra för mitt blodtryck. Jag VET att jag bara blir förbannad och irriterad av att spela det eftersom jag sedan dag ett hatat precis allt med detta förbannade spel med tillhörande spelmotor. Men ändå bara MÅSTE jag ge mig på det varje kväll, för den här gången går det säkert bättre, den här gången kommer jag nog inte bli på dåligt humör.

Needless to say, det blir aldrig så. Så jag blir skitsur. Och är nästa dag åter övertygad om att det kommer gå bättre då.
biggrin.gif

Senast ändrad:

Jag kommer aldrig vinna den här diskussionen mot din hjärna, men jag är övertygad om att det är jag som har rätt <3 ;)

Åh, tv-spel.
Du, om jag tar steget och fullföljer höstens planer borde jag ju lyckas hälsa på några gånger! And in that case, I predict awesomeness!

KL

helt ärligt nu så är du ju inte så ser du inte så värst vältränad eller fit ut för den delen. Men du kanske har andra mål :) Just sayin'

Just sayin? Yeah. Skulle vara schysstare om du i stället valde "Just shuttin'", för jag uppskattade inte kommentaren. Och det blåste bort allt glatt humör jag hade.

kl

På folk som aldrig kan få arslet ur vagnen och göra något så enkelt som att 1) titta på sin kalender för den närmaste veckan eller så, och 2) svara på ett meddelande med en textmängd som inte kan ta mer än en minut att skriva. Jag ska inte kasta sten i bautahus (mvh har övergett både Facebook, Youtube, Steam, PSN och allt annat communityliknande), men när personen VET att vi behöver planera in en sak ihop, och man bara får ett "ska kolla när jag kan när jag kommer hem" -> hör aldrig av sig -> jag får påminna -> "ska kolla när jag kommer hem" -> repeat, gång på gång på gång. I tre jävla veckor.

*dunkar huvudet i en imaginär vägg*

Men va?! Så säger man väl inte! Sicket rikspucko.

Tycker inte du ska ta åt dig, lättare sagt än gjort, för det är inte värt att lägga energi på såna där människor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 972
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama