Sv: Juridiskt bindande?
Snälla du, det är du som blandar äpplen och päron. Det spelar ingen roll om vi handlar med hund, häst eller annan kapitalvara. Samma regler (i det här fallet).
Ta du och läs tråden och skaffa dig fakta om vad som gäller.
Så nu är inte SKK:s kontrakt heller bindande. Ojdå! Undrar om dom är medvetna om det?
Finns det någon regel här, hur många gånger man får svara i en fråga?
Vilket skrikande? Jag har fått lära mig att man skriker om man skriver texten med versaler. Var har jag gjort det?
LIA
Snälla du, det är du som blandar äpplen och päron. Det spelar ingen roll om vi handlar med hund, häst eller annan kapitalvara. Samma regler (i det här fallet).
Ta du och läs tråden och skaffa dig fakta om vad som gäller.
Så nu är inte SKK:s kontrakt heller bindande. Ojdå! Undrar om dom är medvetna om det?
Jag hävdar mina åsikter, fr a när jag vet att jag har rätt. Som i det här fallet. Någon måste ju stå upp mot felaktigheter och värre. Beklagar att du inte lyssnar.Ditt "evighetstjatande", när du inte har rätt (även om du kanske tror det själv)är otroligt enerverande, bara som en upplysning. Likaså "skrikandet" i texterna som du gärna använder dig av..
Finns det någon regel här, hur många gånger man får svara i en fråga?
Vilket skrikande? Jag har fått lära mig att man skriker om man skriver texten med versaler. Var har jag gjort det?
LIA