Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag provade den alkoholfria "polka", känner mig inte så sugen på att köpa den igen, smakade lite mintigt bubbelvatten. En kund kom in och redogjorde för att båda de andra smakerna (som säljs i vanliga butiker, smällkaramell och skumtomte) var SÅ mycket bättre.Visa bifogad fil 106899
Någon som har tips på goda julcidrar eller liknande drycker som är alkoholfria? Såg någon dryck med skummtomte, men det är jag inte så förtjust i.
Älskar de på bilden! men de är det ju tyvärr alkohol i
Vet inte om du vill köpa eller kan tänka dig att göra själv, men jag tänkte prova göra en äpple-ingefärskvass och smaksätta med kanelstång, stjärnanis, kardemummakapslar och nejlika. Det tror jag verkligen på!Visa bifogad fil 106899
Någon som har tips på goda julcidrar eller liknande drycker som är alkoholfria? Såg någon dryck med skummtomte, men det är jag inte så förtjust i.
Sorry för spam
ser nu att Pomologik släppt en hopple x-mas, "Kryddig, fruktig, söt smak med inslag av röda äpplen, kanel, ingefära, peppar och citrus. Serveras vid 6-8°C som sällskapsdryck, till vegetariskt eller till rätter av ljust kött."Visa bifogad fil 106899
Ja, jag tänkte att någon kanske skulle uppskatta bilderna. Det var helt fantastiskt fint verkligen, jag blev positivt överraskad och då hade jag ändå ganska höga förväntningar.tack för att du delade med dig säger jag, jag hinner nog inte dit i år alls tyvärr och de sista åren har det inte blivit av heller på grund av pandemin har det inte känts säkert. Men nästa år ska jag banne mig gå dit iallafall är så otroligt vackert på kvällen när allt är upplyst.
Ja, jag tänkte att någon kanske skulle uppskatta bilderna. Det var helt fantastiskt fint verkligen, jag blev positivt överraskad och då hade jag ändå ganska höga förväntningar.
Jag kör också fatlagrad julmust, Nygårdas på bourbonfat eller calvadosfatAnnars älskar jag fatlagrad julmust. så mycket mer karaktär och "djup" än vanlig.
Alltså jul på Liseberg ändå, vilken grej! Jag har velat åka dit i flera år och jag blev verkligen inte besviken!
Visa bifogad fil 106930