Jag gillar även Nyåkers, tycker de är rejälare smak i . Haha ska ju bara vara Annas var fick jag mor ifrån . Aha googlade; de låter goda!Det är de enda pepparkakorna jag köper! Och Annas årspepparkakor. Så himla goda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar även Nyåkers, tycker de är rejälare smak i . Haha ska ju bara vara Annas var fick jag mor ifrån . Aha googlade; de låter goda!Det är de enda pepparkakorna jag köper! Och Annas årspepparkakor. Så himla goda
Så finTack vare bästa @Gnist så har jag nu världens finaste adventsljusstake med egenstöpta ljus och allt. Helt underbar
Visa bifogad fil 106796
Det är inte ljusstaken som är liten, det är ljusen som är lååånga
Vi kör julklappspelet hos sambons familj och säger 200 kr och minst 2 klappar/person. Det ska i första varvet vara ett par i tärningarna för att få ta julklapp. När alla är utdelade börjar fas två efter öppning och då sätts ett larm på en slumpvis vald tid. Vid par får man ta julklappar från en annan men man får inte ta från den som bara har en julklapp. Skitkul spel som höjer pulsenJag har fått ansvar för årets julklappslek till släktfirandet så nu undrar jag hur ni brukar köra? Regler? Prisintervall? Antal klappar/person? Osv osv! Shoot!
Vilket sött pepparkakshusVisa bifogad fil 106811
Lagom till första december har jag äntligen fått till lite julkänsla här hemma Varit så stressad sedan i söndags då vi inte ens hade någon adventsbelysning uppe och än mindre några ljus till adventsljusstaken men idag () kunde vi äntligen tända första adventsljuset och öppna vår adventskalendrar
That's the spirit Jag förstår inte varför folk inte pyntat mer här. Även om jag nu sett en två meter hög upplyst tomte i en trädgård i andra änden av bynJag är avundsjuk och vill oxå gå bananas med jul, men ingen ide när jag ändå åker till Skånehuset i morgon och då jäklar ska det pyntas tills grannarna kräks på både mig o julen
Förlåt! Men där drar tom jag gränsen trots uppfödd med en amerikansk förälderThat's the spirit Jag förstår inte varför folk inte pyntat mer här. Även om jag nu sett en två meter hög upplyst tomte i en trädgård i andra änden av byn
Just do it!Fast va fan, ingen minns en fegis